Paznokcie banalnie proste w wykonaniu, ale niesamowicie dobrze Mi się je nosiło. Zielony piasek z My Secret jest prześliczny, nie wiem cze...

Black & Green- Piaskowe paznokcie- Ćwieki na paznokciach

By | 7/15/2014 7 comments
Paznokcie banalnie proste w wykonaniu, ale niesamowicie dobrze Mi się je nosiło. Zielony piasek z My Secret jest prześliczny, nie wiem czemu dopiero tak późno go zakupiłam. Jak uda Mi się jeszcze dorwać pozostałe kolorki z tej serii to szybciutko naprawię ten błąd. Całości elegancji dodaje zielony ćwiek z mojej najnowszej karuzeli jaką otrzymałam od BornPrettyStore.com


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Diamond Strength
* Catrice Ultimate Nail Lacquer #39 Black To The Routes
* My Secret Sandy #173 Sea Green
* Ćwieki z BornPrettyStore.com <TUTAJ
( 10% off code CLL91 and FREE SHIPPING )
* Sally Hansen Instant-Dry








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądają ;) mam całą serię tych piasków i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste a jakie ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba :) Niby proste, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mani jest fajne, ale trochę nie podoba mi się to, że kolor zielonego lakieru jest inny niż kolor ćwieków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zestawienie, bardzo podoba mi się kolor ćwieków

    OdpowiedzUsuń
  6. Apropo My Secret u mnie leżał czerwony lakier przez 5 miesięcy bo przerażały mnie w nim różowe iskrzące drobinki, stwierdziłam dwa dni temu, że pomaluję nim paznokcie u stóp.. Szczęka mi opadła, różowe tony zniknęły a lakier się tak cudownie błyszczy, także nie tylko Ty czasem odkładasz lakier w kąt nie mając pewności czy jest wart uwagi :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale polaczylas kolorki :-) pięknie to razem wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*