Przyszła pora na ściągniecie hybrydy. Postanowiłam więc się nieco jeszcze pobawić rapidografem. Pomalowałam paznokcie nowym lakierem i przer...

Maybelline Super Stay 7 Days #490 Hot Salsa- Zdobienie rapidografem- Semilac Hard Milk

By | 7/12/2015 10 comments
Przyszła pora na ściągniecie hybrydy. Postanowiłam więc się nieco jeszcze pobawić rapidografem. Pomalowałam paznokcie nowym lakierem i przerysowałam jeszcze raz wzorki Mehndi <TUTAJ>


Do wykonania tego mani użyłam:
* Semilac Hard Milk
* Maybelline Super Stay 7 Days #490 Hot Salsa
* Rapidograf

Wiem, że te paznokcie mają wiele niedociągnięć, ale to tylko zabawa. Nie nosiłam ich. Nawet nie pomalowałam 2 ręki. Odrost był tak duży, że musiałam już zdjąć hybrydy.







Etui na płytki do stempli 

Oto nowy domek na moje duże płytki z BornPrettyStore <TUTAJ




Robiąc zakupy na BornPrettyStore pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki oraz DARMOWĄ WYSYŁKĘ


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Kolorek przyjemny, wzorek genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemny kolor i bardzo fajny wzorek ;) odnośnie hybryd - także mam ostatnio dylemat, czy ściągać (noszę już 2 tyg) i wreszcie malować tylko lakierami (odrost mimo wszystko trochę przeszkadza przy malowaniu), czy jeszcze parę dni poczekać (mam w domu mały remont, jak ściągnę to się obawiam, że się połamią :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maluję po hybrydzie lakierem bardzo często. Ale jak mam już spory odrosty to odnawiam.

      Usuń
  3. odrost już widać to fakt, ciekawa jestem jak wyglądają Twoje pazurki po zdjęciu hybryd, wzorek boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie po zdjęciu hybrydy są ładne i długie. Tak fajnie pod hardem rosną że już nie muszę przedłużać. Super sprawa.

      Usuń
  4. Napracować się tyle, żeby zaraz zmyć? Szalona! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam chwile wolnego i bardzo chciałam pobawić się rapidografem.

      Usuń
  5. Śliczne ;) Bardzo mi sie podobają :)

    zooszkaa@blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdobienie i kolorek lakieru super!!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*