Mój pierwszy hybrydowy gradient. Postawiłam na pionowy, bo tak rzadko go wykonuje. Gradient robiłam bez użycia gąbeczki, jedynie pędzelki po...

Gradient Ombre Hybrid Nails- Cieniowane paznokcie- Semilak Hard, 001 Strong White, 003 Sweet Pink, 022 Mint

By | 7/24/2015 12 comments
Mój pierwszy hybrydowy gradient. Postawiłam na pionowy, bo tak rzadko go wykonuje. Gradient robiłam bez użycia gąbeczki, jedynie pędzelki poszły w ruch. Dziwnie się to robiło i przejście jest nieco inne niż przy użyciu gąbeczki, ale efekt końcowy mnie zadowolił. Nic w tym dziwnego, bo ja praktycznie zawsze jestem zadowolona :p


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilak Hard <TUTAJ>
* Semilac 001 Strong White <TUTAJ>
* Semilac 003 Sweet Pink <TUTAJ>
* Semilac 022 Mint <TUTAJ>
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner <TUTAJ>






Dodatkowo mały pokaz jak działa Semilak Hard. Złamałam sobie paznokcia i musiałam go dorobić. Użyłam do tego nowych szablonów <TUTAJ> od LadyQueenBeauty.


Robiąc zakupy na LadyQueen użyjcie mojego kodu CDLC15 a otrzymacie 15% zniżki.

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się to połączenie kolorystyczne, chętnie wykorzystam przy zwykłych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wyszło ;-) Zwłaszcza, że to bez gąbeczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory. Ja lada dzień zamawiam Harda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam go! Teraz złamany paznokieć to nie tragedia.

      Usuń
  4. Fajny kształt paznokci, podoba mi się, choć u mnie się nie sprawdził- ciągle się drapałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się do nich bardzo przyzwyczaiłam. Uwielbiam moje szpony.

      Usuń
  5. Ladne zdobienie i piekne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne połączenie kolorów, ale kształt nie mój :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*