Dzisiaj przedstawię Wam najnowszy nabytek w mojej kolekcji czyli  NeoNail Thermo Color 5186-1 Black Russian . Jestem fanka lakierów termicz...

NeoNail Thermo Color Black Russian - Termiczny Lakier Hybrydowy- Recenzja

By | 9/29/2016 17 comments
Dzisiaj przedstawię Wam najnowszy nabytek w mojej kolekcji czyli NeoNail Thermo Color 5186-1 Black Russian. Jestem fanka lakierów termicznych i mam całkiem niezłą frajdę nosząc je. Pierwszy lakier tego typu zakupiłam na AliExpress. Widzieliście je <TUTAJ>  i <TUTAJ>



Bardzo fajnie, że jakaś firma dostępna na naszym rynku wprowadziła lakiery termiczne do swojej oferty. Ich cena też jest całkiem kusząca 29,90 zł czyli tyle samo co zwykły lakier hybrydowy. W kolekcji Termo Color znajduje się 12 lakierów, tak więc jest w czym wybierać :)


 Lakiery termiczne zmieniają swój kolor pod wpływem temperatury na inny, kontrastowy. Ciemnieje, gdy jest zimno, jaśnieje, gdy jest cieplej. Można powiedzieć, że mamy dwa lakiery w jednym.


NeoNail Thermo Color Black Russian

Jest to czarny (zimno) lakier który zmienia się w szary (ciepło). Czarny kolor daje krycie już praktycznie po 1 warstwie, ale i tak daje zawsze 2. Szary odcień natomiast jest dość nietypowy. Jest to taki klarowny jasnoszary kolor. Coś jak różowe lakiery do french manicure. Nie uzyskamy nim takiego pełnego krycia i nawet nie radzę próbować.

Podczas malowania miałam dosyć ciepło w pokoju więc lakier był szary. Nie powiem nie malowało się zbyt łatwo, bo przy jednaj warstwie nie widziałam zbytnio gdzie jest lakier. Konsystencje ma identyczną jak standardowe lakiery termiczne z NeoNail. Nie za gęsty, nie za rzadki. Bardzo fajna konsystencja nie zalewająca skórek. Efekt przejścia kolorów wygląda bardzo efektownie. Zresztą sami zobaczcie jak prezentuje się na paznokciach. 











Na pewno zakupię jeszcze jakieś lakiery termiczne.
A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. mam już 6 kolorków z tej termicznej serii, ale ta wersja najmniej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są gusta i guściki. Mi ten lakier najbardziej wpadł w oko.

      Usuń
  2. Wygląda świetnie! A jak ze ściąganiem, bo słyszałam, że te termiczne Neo Nail ciężko schodzą? Zastanawiam się, czy by jakiegoś nie kupić, bo są czadowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie mam go na paznokciach. Dam znać jak będę ściągać czy sprawiały jakieś trudności.

      Usuń
  3. kurczę, mnie się jakoś nie podobają te termiczne lakiery:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Nie podobają Ci się kolory czy sam fakt, że zmieniają kolory?

      Usuń
  4. nie przemawiają jakoś do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jestem fanką. Teraz nie, ale jak pierwszy raz pomalowałam termicznym to z 1h bawiłam się w wodzie patrząc jak zmienia kolor. Jak dziecko z nowa zabawką :)

      Usuń
  5. Fajny efekt daje na paznokciach. Nie miałam jeszcze takiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię te termiczne lakiery za ich nieobliczalność :) super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny termiczny lakier z Dance Legend (też hybryda) - jest bardziej przezroczysty "na ciepło". Firma sprzedaje go pod nazwą termicznego czarnego top coat'u ;-) Z kolorową bazą pod spodem prezentuje się naprawdę nieźle :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam jego recenzje i wygląda super. Fajnie, że można go stosować na różne kolory dzięki temu mamy nieograniczoną ilość kombinacji. Z tych recenzji co czytałam wywnioskowałam jednak, że to zwykły lakier, ale jak maja też hybrydę to chyba się skuszę :)

      Usuń
  8. Pięknie wygląda to przejście, zawsze bardzo podobały mi się termiczne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ten efekt przejścia najbardziej je lubię. Podoba Mi się też strasznie jak coś zmywam itp. i robią się takie plamki jak u krowy :p

      Usuń
  9. Bardzo ładny efekt , od razu sobie zakupiłam :) W przyszłym tygodniu będę testować ten lakier ;)))))

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*