Nastał okres promocji Rossmann'owskiej -49% na kosmetyki kolorowe. Jak zwykle promocja jest podzielona na tygodnie w których to inne gru...

Promocja Rossmann -49% Tydzień 1, Haul zakupowy- Bourjois, Wibo, Lovely

By | 10/01/2016 19 comments
Nastał okres promocji Rossmann'owskiej -49% na kosmetyki kolorowe. Jak zwykle promocja jest podzielona na tygodnie w których to inne grupy towarowe podlegają przecenie. Wygląda to następująco:

30.09.216 - 5.10.2016
szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci.


6.10.2016 - 11.10.2016
tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki i eyelinery.


12.10.2016 - 17.10.2016
podkłady, pudry, róże, bronzery i kolektory do twarzy. 


Nie planowałam nic kupić w pierwszym tygodniu promocji. Wiadomo jednak jak to bywa i z tego postanowienia nic nie zostało. Nie kupiłam żadnych lakierów, bo ich nie używam odkąd stosuje hybrydy. Swoja droga szkoda, że Rossmann nie posiada żadnych w swojej ofercie. To by był dopiero szał. Skusiłam się jednak na kilka pomadek i primer.


Jako pierwsze do mojego koszyczka trafiły pomadki Bourjois Rouge Edition Velvet. Zdecydowałam się na kolorki 07 Nude-ist i 10 Don't pink of it !



Kupiłam też kredkę Lovely Perfect Line 1. Mam zamiar malować nią całe usta. Zobaczymy jak się sprawdzi, bo kolor bardzo mi się podoba.


Zdecydowałam się też na przetestowanie pomadki z Lovely Extra Lasting Nr 3. Początkowo miałam w koszyku Wibo Milion Dollar Lips, ale ostatecznie zmieniłam zdanie. Zobaczymy czy dobrze zrobiłam.


Na koniec dorzuciłam jeszcze tak z czystej ciekawości Wibo Multitask Lip Primer. Nigdy nie używałam primera do ust, a niektórym pomadkom by się przydał. Ciekawe tylko czy działa?


A tak prezentują się wszystkie kolorki


A Wy na co się skusiliście podczas promocji?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. Będziesz zadowolona z kredki Lovely :) jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo kolor jest idealnie taki jakiego poszukiwałam od dłuższego czasu. W pomadce nie znalazłam, ale chociaż kredkę mam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Starałam się dobrać takie 'codzienne'. No z wyjątkiem tego czerwonego :)

      Usuń
  3. Ja wybrałam wszystkie pomadki płynne z Lovely (z trj samej serii co Ty) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te pomadki są niesamowicie trwałe. Do tej pory najbardziej trwała pomadka jaka miałam.

      Usuń
  5. Pomadki matowe z lovely uwielbiam już od dawna, myślę że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JA jestem bardziej zadowolona z WIBO... Dużo lepiej się u mnie utrzymuje, ale może akurat Lovely będzie ideałem dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście jak zawsze omija mnie ta promocja w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część rzeczy można dostać w podobnych cenach w internetowych drogeriach. Tak więc nic straconego.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jest w trakcie testów. Jak się sprawdzi dam znać :)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*