Uwielbiam peelingi w każdej postaci. Swojego czasu wykonywałam nawet własny- peeling kawowy. Biorąc pod uwagę jednak fakt, że nie pijam kaw...

Green Pharmacy- Peeling cukrowo-solny Żurawina i Malina moroszka- Recenzja

By | 10/24/2016 11 comments
Uwielbiam peelingi w każdej postaci. Swojego czasu wykonywałam nawet własny- peeling kawowy. Biorąc pod uwagę jednak fakt, że nie pijam kawy sypanej. Bardzo często zapominałam ją kupić i tym samym nie miałam z czego zrobić peelingu. Dlatego też sięgam po peelingi gotowe. Te z Green Pharmacy są na tyle fajne, że nie mam nawet ochoty na zabawę w robienie własnych. Dziś kilka słów o peelingu żurawinowym.


Green Pharmacy- Peeling cukrowo-solny Żurawina i Malina moroszka


Peeling cukrowo-solny Żurawina i Malina moroszka. Naturalne kryształki cukru i soli. Oczyszczanie, pielęgnacja, aromat, relaks dla ciała i zmysłów. Delikatne złuszczanie naskórka i poprawa mikrokrążenia. Gładka, miękka skóra. Ochrona jej młodości, odżywienie i wzmocnienie dzięki owocowym ekstraktom z żurawiny i maliny moroszki.

Opakowanie

Dosyć standardowe opakowanie przy pilingach czyli wielki plastikowy 'słoik'. Posiada duży otwór więc bez problemu wydostaniemy peeling do ostatniej kropelki. Bardzo lubię takie formy opakowania, bo jest praktyczne w użyciu. Miałam kiedyś peeling wyciskany z tuby i to był koszmar. Ile ja się namęczyłam żeby go wycisnąć. Nigdy więcej! Taki 'słoiczek' jest zdecydowanie wygodniejszy. Jedynie przy mokrych rekach mam problem z jego odkręceniem. Ręce mi się ślizgają po wielkiej nakrętce. Dlatego polecam odkręcić go przed kąpielą.

Opakowanie poza nakrętką jest zabezpieczone sreberkiem. Ma to swoje plusy i minusy. Fajnie, że jest, bo mamy pewność, że nikt nie otwierał peelingu przed nami. Minusem natomiast jest to, że nie można powąchać produktu przed jego zakupem.

Pojemność 300 ml


Konsystencja/ Zapach

Peeling jest biały taki jak wazelina. Podobnie do niej jest też tłusty. Mocno zbity.

Zapach dosyć mocny i wcale nie żurawinowy jak tego oczekiwałam. Powiem szczerze, że po otwarciu byłam nawet zawiedziona gdy go powąchałam. Spodziewałam się poczuć słodkawą nutę syropu żurawinowego a poczułam jakiś perfum i woń mydła. Nie jest on taki zły, ale do moich ulubieńców zdecydowanie nie należny.


Sposób użycia

Niewielką ilością masować zwilżoną skórę, po czym spłukać ciepłą wodą. Stosować 1-2 razy w tygodniu.

Osobiście stosuje go na sucha skórę. Dużo gorzej się rozprowadza, ale efekt ścierania jest znacznie lepszy. Po zwilżeniu drobinki soli/cukru szybko się rozpuszczają i nie ścierają skóry tak jak tego oczekuje.

Po zmyciu pozostawia tłusty film na skórze. Sama skóra natomiast jest mięciutka i fajnie nawilżona. Nie ma potrzeby dodatkowego nawilżania skóry.


Moja Opinia

Bardzo fajny peeling. Nie jest jednak takim mocnym ścierakiem. Ja jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno kupie kolejne opakowanie. Może nie koniecznie w tej wersji, bo jednak ten zapach to nie moja bajka. Jeśli jednak chodzi o jego skuteczność to jak najbardziej należny do moich ulubieńców.

A Wy jakie peelingi lubicie?
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. lubię czasem takie delikatniejsze peelingi :) wydaje się ok!

    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę fajne. Może tylko nie koniecznie ten zapach. Najbardziej podoba mi się araganowy.

      Usuń
  2. lubię produkty tej firmy więc muszę przetestować i ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bardzo fajne kosmetyki w rewelacyjnych cenach.

      Usuń
  3. Do ciała używam kawowego albo szoruję się ostrą gąbką;) Drugi sposób ma tę przewagę nad pierwszym, że nie upapram całej wanny... Cukrowych peelingów używam do rąk, liczyłam właśnie że peeling Green Pharmacy to będzie słodka żurawinka, cóż, podaruję go sobie w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak robiłam własny peeling kawowy to dodawałam do niego kakao. To dopiero była masakra w łazience.
      Araganowy peeling z tej firmy ma rewelacyjny zapach. Uwielbiam go.

      Usuń
  4. Peelingi z ciała warto zmywać miękką wodą aby nie niweczyć cholorem i fluorem pozytywnych efektów jakie daje kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*