Ostatni tydzień promocji -49% w Rossmann. Nie szalałam za bardzo i kupiłam jedynie dwie rzeczy. Początkowo planowałam zakupić jakiś podkład ...

Promocja Rossmann -49% Tydzień 3, Haul zakupowy- Bourjois, Lovely, Catrice

By | 10/16/2016 19 comments
Ostatni tydzień promocji -49% w Rossmann. Nie szalałam za bardzo i kupiłam jedynie dwie rzeczy. Początkowo planowałam zakupić jakiś podkład i korektor.  Robiąc jednak przegląd kosmetyków w domu uświadomiłam sobie, że mam jeszcze dwa nie użyte podkłady. Po co więc robić zapas skoro te co mam spokojnie starczą do kolejnej edycji -49%.

12.10.2016 - 17.10.2016
podkłady, pudry, róże, bronzery i kolektory do twarzy. 

Co do korektora niestety za późno się wybrałam i już wszystkie jasne odcienie zostały wykupione. Na szczęście wybrałam się do Drogerie Natura gdzie obowiązywała akurat promocja -40% na Catrice. Zakupiłam więc tam ostatni jasny Catrice Liquid Camouflage 010 Porcellain.



Lovely Gold Highlighter nie muszę go przedstawiać. Wszystkim dobrze znany i uwielbiany. Zgubiłam swój dotychczasowy rozświetlacz i postanowiłam zakupić ten. Postawiłam na złoty czyli taki w ciepłym odcieniu. Ciągle liczę na to, że znajdę ten poprzedni, a on był bardziej zimny.



Bourjois Silk Edition Touch-up dosyć spontaniczny zakup. Mam sporo pudrów, ale wszystkie są matujące. Chciałam jednak taki co da mi bardziej satynowe wykończenie. Przed pójściem do sklepu oglądałam YouTube i zobaczyłam recenzje tego pudru. Nigdy nie miałam pudru transparentnego więc to świetna okazja żeby wypróbować. Zachęciło mnie już samo opakowanie z obrotowym lusterkiem. Jest po prostu śliczne.



A Wy co kupiliście w ostatnim tygodniu promocji?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. nic nie kupiłam :P

    ps. słyszałam wiele dobrych opinii na temat tego pudru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i dlatego kupiłam. Jest super dokładnie taki efekt jak chciałam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Wibo, ale teraz nic od nich nie potrzebowałam. Czekam na te matowe pomadki z konturówką.

      Usuń
  3. Mam puder transparentny z Maca i początkowo nie przypadł mi do gustu, nawet napisałam bardzo negatywną opinię o nim, a teraz polubiliśmy się i to nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Transparentny wydał Mi się fajny na cały rok. Wiadomo latem mam ciemniejszy kolor skóry niż zimą i tym sposobem zamiast 2 pudrów mam 1.

      Usuń
  4. Ja jeszcze nic nie kupiłam, ale na pewno obczaję wreszcie te wszystkie błyszczące rozświetlacze i róże Wibo/Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo za tą cenę są super. Nie dają takiej idealnej tafli, bo jednak widać drobinki. Są one jednak na tyle delikatne, że efekt końcowy jest bardzo ładny.

      Usuń
  5. Ja na tej promocji nie poszalałam, zakupiłam tylko to co było mi potrzebne już od jakiegoś czasu miałam ochotę kupić i to była dobra okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu dokładnie tak samo zrobiłam chociaż początkowo chciałam bardziej zaszaleć.

      Usuń
  6. Też kupiłam ten rozświetlacz z Lovely (Wibo):D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super i żałuję, że srebrnego też nie kupiłam.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. I jak się sprawdza? Mi niestety dosyć mocno ciemnieje.

      Usuń
  8. mam ten rozświetlacz - jest cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam ten puder :) Sprawdza się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. catrice w rossmannie? nie widzialam nigdzie a swoja droga ten korektor jest swietny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catrice nie ma w Rossmannie. Kupiłam go w Naturze o czym wspomniałam w poście.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*