Promocja w Rossmannie trwa w najlepsze. Ja jednak swoje zakupy zakończyłam i nie planuję już tam wracać. Nie obyło się jednak bez małych pro...

Rossmann promocja -49%/ -55%. Moje zakupy.

By | 10/15/2017 16 comments
Promocja w Rossmannie trwa w najlepsze. Ja jednak swoje zakupy zakończyłam i nie planuję już tam wracać. Nie obyło się jednak bez małych problemów podczas zakupów.


Moje planowane zakupy to głównie nowości, których wiadomo na sklep przychodzi niewiele. Wybrałam się więc do sklepu z samego rana, aby mieć większe szanse na ich dostanie. Szczęśliwa udałam się do kasy i tam czekała mnie niemiła niespodzianka, a mianowicie nowości nie wchodziły na promocję.

Po południu okazało się, że nowości zostały dodane i już można je kupić. Co z tego jeśli jestem  w pracy do wieczora. Byłam bardzo tym wszystkim poirytowana, bo nie po to wstawałam wcześniej i leciałam do Ross przed pracą żeby nie kupić tego co chciałam. Jednak się udało i kupiłam wszystko w 3 ratach. Mam nadzieję, że Ross jednak lepiej będzie dopracowywał swoje kolejne promocje.

Przejdźmy jednak do rzeczy, czyli tego co kupiłam.

Bell HYPOAllergenic, puder kompaktowy SPF 50 


Nie miałam najmniejszego problemu z jego zakupem. Nikt na moim Ross nie zwracał na nie uwagi. Nie wiem czemu, bo jednak najbardziej to właśnie na nim Mi zależało.


Lovely Duo Ombre 


Nowość, która bardzo mnie ciekawiła. Polubiłam pomadki w kredce, a tu mam 2w1. Zobaczymy jak to będzie z tym ombre na ustach. Wzięłam wszystkie kolory, czyli 4.

Pomadki te mają nieprzyjemny zapach. Po wykręceniu czuć taki zapach jak przy lutowaniu. Jeszcze nigdy się z czymś takim nie spotkałam.


Wibo Banana Powder & Wibo Rice Powder 

Szał totalny jest na te pudry, a i bez promocji ciężko je zdobyć. Postanowiłam więc skorzystać z okazji i je przetestować. Początkowo planowałam jedynie kupić bananowy, ale ryżowy jakoś tak trafił w duecie.

Wibo Selfie Loose Shimmer rozświetlacz 


Kocham rozświetlacze więc i nowe sypkie mnie zaciekawiły. Zwłaszcza ten fioletowy i różowy. Ostatecznie jednak i złoty trafił w moje łapki. Maja rozkoszne opakowania, które od razu mnie urzekły.


Wibo Ultra Matte matowa pomadka do ust


Kolejna nowość od Wibo. Uwielbiam pomadki matowe, a ta już trafiła do moich ulubieńców. Jest niesamowicie wytrzymała. Cudo, cudo, cudo!!


Wibo Million Dollar Lips matowa pomadka

Polowałam na nr 1 bardzo długo i w końcu ją mam. Jest to bardzo fajna pomadka w śmiesznej cenie.



Alterra, pomadka ochronna do ust z rumiankiem BIO 


Kupiłam z myślą o brwiach. Tyle już osób Mi mówiło, że świetnie się sprawdza w roli odżywki, że postanowiłam wypróbować.



Rimmel Fresher Skin & Manhattan Fresher Skin

Dwa bardzo lekkie podkłady, które kupiłam tylko dlatego, że były po ok.5zł. Zatrzymam je na lato, bo taka lekka konsystencja powinna się super sprawdzić w upalne dni.



To moje zakupy, a Wy co kupiliście??



Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Też mam duo ombre z lovely i jest to zapach który poczujesz w fabrykach tworzyw sztucznych. Mnie odechciewa się jej używać mimo iż dość dobrze trzyma się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jakoś bym przeżyła, ale kolory są zupełnie inne niż na insta.

      Usuń
  2. Ja zdecydowałam się na peeling z evree, o którym pisałaś oraz tusz z Loreala Volume Million Lashes (mój ulubiony, używam go już jakieś 2 lata).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nigdy go nie miałam. Mam jednak za sporo tuszy. Może na następna promocje :)

      Usuń
  3. Ja ostatecznie kupiłam tylko te trzy ombre produkty do konturowania z Lovely. Innych rzeczy z mojej listy nie było w najbliższej drogerii, a nie chciało mi się biegać po całym mieście więc odpuściłam, chociaż żałuję że nie udało mi się kupić tej nowej paletki wibo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promo jeszcze trwa więc możesz jeszcze spróbować.

      Usuń
  4. kupiłam kredki ombre z lovely ale jeszcze ich nie użyłam, w sumie to skupiłam się głównie na produktach do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez sporo pomadek kupiłam, bo Jeszce jednak wróciłam na zakupy. Te ombre jednak najbardziej mnie rozczarowały.

      Usuń
  5. Te pomadki matowe Wibo ... hmmm nie znam ich i nie widziałem na półce

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo nowości, ciekawa jestem jak się sprawdzą :) ja w tym roku skromnie - tusz Pump Up, pomada z Wibo i nowy odcień Color Tattoo.

    OdpowiedzUsuń
  7. kredki ombre sa swietne ja mam nr 4 i tez wzielam podklad rimmela za 5zl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się zawiodłam, bo kolory nie takie jak na insta :(

      Usuń
  8. Śliczne kolory produktów do ust :) Podczas tej promocji niczego nie kupiłam. Nawet już nie pamiętam, kiedy byłam po raz ostatni w Rossmannie :)
    Z przyjemnością dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory. Jak zawsze nie zawiodałam się i na stałe mam nadzieje dołączam do obserwatorów.Zapraszam do siebie: tutaj
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*