Słoneczko świeci to i pora sięgnąć po pastele. Powoli robi się ciepło tak wiec zeszłoroczna kolekcja pastelowych lakierów bedzie jak najb...

Moja kolekcja Delicious by Joanna Krupa - NeoNail

By | 4/12/2018 8 comments

Słoneczko świeci to i pora sięgnąć po pastele.


Powoli robi się ciepło tak wiec zeszłoroczna kolekcja pastelowych lakierów bedzie jak najbardziej pasować do klimatu :) Mowa oczywiście o hybrydach sygnowanych nazwiskiem Joanna Krupa. Kolekcja nosi nazwę Delicious i w jej skład wchodzi 6 lakierów: 2 róże, fiolet, zieleń i 2 odcienie niebieskiego.

Dzisiaj pokaże Wam trzy z nich.


NeoNail Delicious by Joanna Krupa

NeoNail Cripps Pink

Jest to jasny pudrowy róż. Bardzo pasuje do nazwy kolekcji Delicious, bo jest bardzo słodki i dziewczęcy.

NeoNail Red Velvet Cake

Jest to jeszcze bardziej rozbielony róż z tonami brzoskwini. Bardzo delikatny letni odcień idealny na lato.

NeoNail Blue Cream Jelly

Ten odcień najmniej przypadł Mi do gustu, bo niezbyt przepadam za kolorem niebieskim. Jest to typowy błękitny kolor, taki wiecie kolor nieba w słoneczny dzień. Na pewno przypadnie do gustu fanką niebieskości których to nie brakuje :)




Zapraszam również na Instagram oraz Facebook

Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Dawno u Ciebie nie byłam :( świetna zmiana szaty!!
    Z NN mam tylko parę lakierów ale z pasteli nic.
    Świetny kosz na zakupy - też by mi się taki przydał :)
    Kiedyś w sklepie widziałam świetne drewniane krzesło bujane, ale niestety nie było można płacić kartą, a gotówki Ci u mnie zawsze brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyk zamówiłam z aliexpress ze w tigerze też były.

      Usuń
  2. piekne kolory! sama stworzylam niedawno wpis o hybrydach na wiosne i wybralam bardzo podobne odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda! Ja z nn nie mam jeszcze żadnych lakierów, ale chyba pora się skusić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NN i Indigo stanowią zdecydowaną większość w mojej kolekcji hybryd :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Oczywiście różowy najbardziej przypadł mi do gustu:)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*