Dżungla na paznokciach, czemu nie? Sezon kwiecistych paznokci trwa u mnie w najlepsze, tym razem zmalowałam nieco bardziej egzotyczną ich o...

Egzotyczne Kwiaty na paznokciach czyli moje paznokcie z Meet Beauty Conference

By | 4/28/2018 7 comments

Dżungla na paznokciach, czemu nie? Sezon kwiecistych paznokci trwa u mnie w najlepsze, tym razem zmalowałam nieco bardziej egzotyczną ich odsłonę. 

Zdobienie powstało specjalnie na Meet Beauty Conference. Uznałam, że takie wydarzenie wymaga czegoś specjalnego.


Do wykonania tych paznokci użyłam:
* NeoNail Red Velvet Cake (paznokcie bez wzoru oraz kwiaty)
* NeoNail Pure Black
* NeoNail Limonade Parade 
* NeoNail Blue Cream Jelly
* NeoNail Blaze Peony
* NeoNail Agitated Ocean
* NeoNail Ruby Aquarelle
* NeoNail Top Velour




Mam nadzieje, że Wam się podobają :) Niebawem post z 'darami losu' z Meet Beauty Conference 


Mały bonus czyli pedi Karola:)



Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*