Pastelowa kolekcja Thermo Color by Dawid Woliński. Dziewięć pastelowych odcieni zmieniających kolor pod wpływem ciepła. Jak doskonale wie...

NeoNail Thermo Color by Dawid Woliński Soft Cashmere

By | 4/26/2018 12 comments

Pastelowa kolekcja Thermo Color by Dawid Woliński. Dziewięć pastelowych odcieni zmieniających kolor pod wpływem ciepła.


Jak doskonale wiecie jestem wielka fanka lakierów termicznych. Posiadam już dosyć sporą kolekcję, ale zawsze fajnie przygarnąć jakiś nowy kolorek.

Kolekcja stworzona przez NeoNail by Dawid Woliński liczy dziewięć odcienie, wszystkie pastele. Idealne na letnie dni :)


Soft Cashmere to delikatny odcień fioletu, który pod wpływem ciepła zmienia się w jasny błękit. Fiolet bardzo przypadł mi do gustu, bo wiadomo fanką niebieskiego nie jestem. Na szczęście mam ciągle zimne ręce wiec to fiolet głównie na nich gościł. Zmalowałam na nim białe gwiazdki, które tak często ostatnio gościły na Instagramie. Z dużym poślizgiem, ale i mnie dopadły.





Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Wow!Piękne :) Muszę w koncu kupic jakiś lakier termiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ja mam różowy Delicate Lace ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się ta kolekcja podoba, może się skuszę na kilka kolorów! Ten niebiesko-fioletowy jest super! A jak z ich kryciem, dwie warstwy dają radę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie maja całkiem niezłe. Na paznokciach mam 2 warstwy, ale nie wiem jak z jaśniejszymi kolorami.

      Usuń
  4. Na fiolecie te gwiazdki wyglądają lepiej - więc dobrze, że masz zimne ręce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdecydowanie lepiej, tez tak myślę. Wiesz, ma to jeszcze inne zalety np. piwo mi się w ręce nie nagrzewa hahaha

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*