Gradient ten miał być bazą pod zdobienie halloweenowe, niestety się jego nie doczekał. Na szczęście zapobiegawczo obfociłam mani telefonem ...

Halloween Gradient

By | 10/28/2014 11 comments
Gradient ten miał być bazą pod zdobienie halloweenowe, niestety się jego nie doczekał. Na szczęście zapobiegawczo obfociłam mani telefonem podczas przerwy w pracy :) Ponieważ obecnie nie mam za bardzo dostępu do komputera cała obróbka zdjęć także została wykonana na telefonie. I post też jest na nim pisany. Zobaczymy jak to wyjdzie, jeśli nie będzie to zbyt męczące to posty zaczną ukazywać się bardziej regularnie. Do tej pory publikowałam jedynie z kompa wiec telefon czy tablet to dla mnie nowość.


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. fajne :) ale brakuje mi jakiegoś wzoru :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba się :) Wygląda trochę militarnie, ale pasuje do szablonu bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem czy na takiej bazie powstało jakieś zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak jak napisałam nie powstało. Paznokcie uległy niestety szybciej zniszczeniu.

      Usuń
  4. bardzo ładne paznokcie ;) kolor najbardziej mi pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielona Farbka od razu z halloween mi się skojarzyła jest taka mroczna.

      Usuń
  5. I have no idea what you wrote but this gradient is beautiful!!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*