Pieczątki pochłonęły mnie do reszty. Tym razem mam na paznokciach przesłodkie żyrafy. Pieczątkowanie idzie mi też coraz lepiej. Jednak prakt...

Giraffa Nail Art

By | 1/15/2015 10 comments
Pieczątki pochłonęły mnie do reszty. Tym razem mam na paznokciach przesłodkie żyrafy. Pieczątkowanie idzie mi też coraz lepiej. Jednak praktyka daje swoje. Rada dla wszystkich którym pieczątkowanie nie wychodzi. Nie poddawajcie się i ćwiczcie dalej :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
* Golden Rose Rich Color #35
* Golden Rose Rich Color #76
* Sally Hansen Instant-Dry
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ> Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING
* Blaszka BP-16





Robiąc zakupy na BornPrettyStore pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki oraz DARMOWĄ WYSYŁKĘ.








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. :) oo jaka fajna płytka. Pazurki wyszły bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie zakupić takie stempelki bo cuda z nich wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, chciałam kupić ostatnio tą płytkę (głownie ze względu na te słodkie żyrafki :D) ale w końcu wybrałam inną ;) Muszę ją kupić w takim razie, bo wygląda super! Coraz lepiej Ci wychodzą stemple, super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No żyrafki są najlepsze na tej płytce. Dzięki coraz bardziej mnie też wciągają :)

      Usuń
  4. świetnie odbite, to fakt jedynie praktyka przy stemplowaniu czyni mistrza (wiem po sobie, chociaż mistrzem jeszcze nie jestem ;) )

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*