Pogoda nie rozpieszcza więc postawiłam na neony. Tak dla rozweselenia. Na dwóch paznokciach zrobiłam stemplowe piłki z płytki BP-38 . Mani i...

Neonowo-sportowe Paznokcie

By | 2/16/2015 11 comments
Pogoda nie rozpieszcza więc postawiłam na neony. Tak dla rozweselenia. Na dwóch paznokciach zrobiłam stemplowe piłki z płytki BP-38. Mani idealne do pracy, zważywszy na fakt, że pracuje w sklepie sportowym. Niestety nie miałam zbytnio czasu obcykać mani. Stąd te starte końcówki. Na szczęście stemple są całe, a to właśnie one są najważniejsze.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
* Golden Rose Proteinowy #242
Vipera #821
* Rimmel LycraPRO Matte Finish Topcoat
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ
* Blaszka z BP-38
Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING









I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Neon jest boski. Nie widać tego tak na fotkach, ale on naprawdę daje po oczach.

      Usuń
  2. Śliczne te stemple, wszystko ładnie się komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne- tylko przepotwornie odpryskuje, może trzeba było położyć jakiś top - bo mało sie błyszczą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One maja 4 dni. W pracy je tak zmasakrowałam. A mały błysk jest, bo pokryłam je topem matującym.

      Usuń
  4. zdobienie super, ale jestem w szoku że postanowiłaś opublikować post z paznokciami w takim stanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, no właśnie to samo miałam napisać. jest potencjał w tym zdobieniu, ale cały efekt zabity odpryskami i mega niekorzystnymi ujęciami :(

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*