Kolejna porcja Instagramowych fotek. Miłego oglądania :)  1. Aby wygrać trzeba grać. 2. Prześliczny świecznik z reniferem z Empiku. ...

Instagram MIX- Styczeń

By | 2/08/2015 7 comments
Kolejna porcja Instagramowych fotek. Miłego oglądania :)


 1. Aby wygrać trzeba grać. 2. Prześliczny świecznik z reniferem z Empiku. 3. Małe rozeznanie bagażowe. 4. Idąc o pracy zobaczyłam takie dzieło hehehe

 5. Kolejna zdobycz z wyprzedaży w Empiku. 6. Koniec z zimnymi łapkami tej zimy :) 7. Mewy atakują na Gdyńskim Bulwarze <TUTAJ> 8. Świecznik, aby wieczory stały się piękniejsze.

 9. Zwierzęca płytka od BornPrettyStore. 10. Mani z tańczącymi bałwankami <TUTAJ> 11. WOŚP i mnie dopadł. 12. Molo w Orłowie przed rozmowa o nawa prace. 

 13. Po rozmowie o prace wróciłam na molo i ujrzałam taki widok. cudowny dzień. 14. Zwierzęce mani <TUTAJ> 15. Jesienne mani na poprawę humoru przy ponurej aurze <TUTAJ>  16. Niedzielny spacerek nad morze. 

 17. Polowałam i w końcu udało Mi się znaleźć. 18. Egipskie mani <TUTAJ> 19. Konkurs od BornPrettyStore. 20. Holograficzne mani <TUTAJ>

21. Gangsterski znak. 22. Mega pizza na kolacje. 23. Nowe mega etui na mój telefonik. 24. Torba na mojego laptopa. Alliexpress jest moim nowym uzależnieniem. 

Follow
Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Świeczniki supr! Pizza - narobiłaś mi ochoty tylko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile zdjęć! ;)
    byłam ostatnio w Londynie w Primarku i miałam wziąć taką koszulkę! W sumie nie wiem czemu z niej zrezygnowałam ;)
    Też jestem uzależniona od AliExpress. Jest totalnie lepsze od eBaya, o Allegro już nie wspomnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allegro jak dla mnie mogło by już nie istnieć. Tyle przekrętów tam robią, że aż strach cokolwiek kupować.

      Usuń
  3. Rany, swiecznik z reniferem jest cudowny!!
    Sliczne zdjecia! Lubie takie podsumowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*