Pierwsze mani z płytki prawdziwej lakieromaniaczki. Nie ma co ale wzory na tej płytce są genialne. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrz...

Green Gradient Nails

By | 3/25/2015 8 comments
Pierwsze mani z płytki prawdziwej lakieromaniaczki. Nie ma co ale wzory na tej płytce są genialne. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
* Golden Rose Rich Color #76
* Sephora #L68 Picnic in the park
Sephora #L69 Jungle Queen
* Sally Hansen Instant-Dry
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ
* Blaszka z BP-29
Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING










I jak Wam się podoba?

A i jeszcze jedno BPS wypuszcza nową serie płytek. Nie wiem jak Wy, ale ja już mam kilka na oku i na pewno coś zamówię

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Piękny gradient! Ta płytka jest świetna, najbardziej podoba mi się ten wzór z buteleczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wykonanie paznokcie, bardzo estetycznie! Też bym chciała tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jutro nowe nowe plytki i tez na pewno cos kupie ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*