Nie planowałam robić żadnego specjalnego mani na święta. Mając jednak chwile wolnego czasu przeglądałam sobie Pinterest i natrafiłam na prze...

Króliczkowe Mani

By | 4/05/2015 16 comments
Nie planowałam robić żadnego specjalnego mani na święta. Mając jednak chwile wolnego czasu przeglądałam sobie Pinterest i natrafiłam na prześliczny wzór. Po prostu musiałam je wykonać.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
* Rimmel 60seconds #620 How Do You Lilac It?
Rimmel SalonPRO #247 Isn't She  Precious
* Polycolor #530 Black
* Vivace Colour Acrilico #CAB21 Bianco Titanio
* Sally Hansen Instant-Dry










Wesołych Świąt!

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Urocze króliczki. Baza w groszki świetnie tutaj pasuje i podkreśla urok króliczków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze króliczki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaki z tych króliczków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie te wyglądające z zaciekawieniem króliczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczo wyglądają ;) kropkowe tło świetnie tutaj pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliczki są słodkie ;)

    Zdrowych i spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje króliczki wyglądają świetnie! :D Samo tło już mi się podoba, a co dopiero takie kicajce.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Kropeczki - fiolet - króliczki! Super połączenie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje króliczki są przesłodkie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. króliki wymiatają :D ekstra zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam króliki, Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie kochane! No cudowne! Az mi się mordka cieszy na te słodkie pyszczki króliczków <3

    OdpowiedzUsuń
  13. o jejku, jakie cudne! też chcę takie :) tym bardziej, że jestem posiadaczką królika :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesłodkie są te króliczki <3

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*