Sówkowe mani z użyciem nie jednaj, a aż trzech płytek. Naszła mnie wena i oto co z niej wyszło. Do wykonania tego mani użyłam: * ...

Sówkowe Mani- Podwójne stemplowanie- Tutorial

By | 4/08/2015 17 comments
Sówkowe mani z użyciem nie jednaj, a aż trzech płytek. Naszła mnie wena i oto co z niej wyszło.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
Essence Wild Craft #01 Tree Hugging
* Essence Wild Craft #02 Out Of The Forest
* Sally Hansen Instant-Dry
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ
* Blaszka BP-30
* Blaszka BP-54 
* Blaszka Qgirl-036

Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING









Robiąc zakupy na BornPrettyStore pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki oraz DARMOWĄ WYSYŁKĘ.
No i kolejny tutorial. Miłego oglądania :)



I jak Wam się podoba?
Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Te sówki na kciuku są tak rozczulająco urocze <3
    Poważnie zastanawiam się nad dokupieniem dużej płytki BPS z sowami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta płytka z sówką też bardzo mi się podoba!! Bardzo fajne zdobienie tylko kolorki mimo iż pasują do motywu, do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kolorystycznie jest dosyć ponuro, ale takie było założenie. To są mroczne sowy.

      Usuń
  3. uwielbiam sówki, bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że sówki nie są pokolorowane. Ale generalnie drewniane paznokcie - bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię motyw sowy na paznokciach.. Fajnie, że poza sówką dodałaś też jaśniejszy stempel na bazę, to ożywia całość mani. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda to drzewne tło. A sówki z kciuka wymiatają - przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*