Dostałam nową płytkę od  BornPrettyStore   i od razu przypomniało Mi się mani wykonane jakis czas temu przez Wyznania Lakieroholiczki . Mia...

Matryoshka Dolls Nails- Stemplowanie na hybrydzie- Semilac 047 Pink Peach Milk , Rimmel SalonPRO 402 Urban Purple

By | 1/17/2016 7 comments
Dostałam nową płytkę od BornPrettyStore  i od razu przypomniało Mi się mani wykonane jakis czas temu przez Wyznania Lakieroholiczki. Miałam juz różowa hybrydę na paznokciach więc dodałam jedynie laleczki.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilac 047 Pink Peach Milk <TUTAJ>
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner &lt;TUTAJ&gt;








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Fajnie :) Mam tę płytkę, ale nie mogę przybrać się do matrioszek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę płytkę :) podobają mi się te wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tę płytkę, ale matrioszek jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mani, uwielbiam motyw Matrioszki, tak mi chyba zostało po studiowaniu filologii rosyjskiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*