Różowe, brokatowe i nieco przesłodzone mani godne prawdziwej księżniczki. Dodałam nawet korony (nigdy więcej o wszystko haczyłam). Super Mi ...

Princess Nails- Stemplowanie na hybrydzie- ćwieki na paznokciach- Semilac 094 Pink Gold, Semilac 047 Pink Peach, 031 Black Diamond- Golden Rose Rich Color #35

By | 1/06/2016 7 comments
Różowe, brokatowe i nieco przesłodzone mani godne prawdziwej księżniczki. Dodałam nawet korony (nigdy więcej o wszystko haczyłam). Super Mi się nosiło te paznokcie. Szkoda tylko, że zamiast lizakowych stempli nie dałam diamencików. Następnym razem. Sorry za zdjęcia wiem, że nigdy nie powalają, ale teraz to już przesadziłam. Niestety pogoda nie rozpieszcza :(


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilac 047 Pink Peach <TUTAJ>
* Semilac 094 Pink Gold <TUTAJ>
* Semilac 031 Black Diamond <TUTAJ>
* Golden Rose Rich Color #35
* Płytka BornPrettyStore  BP-23
* Korony i ćwieki BornPrettyStore  
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner &lt;TUTAJ&gt;








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł na mani :D

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze zdobienie :) choć nie lubię różu, to bardzo przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ps. Zdjęcia wcale nie są złe Niepotrzebnie się nimi przejmujesz :)

      Usuń
  4. Świetne, a jasli ogólny zamysł jest taki jaki chcesz ale nie jestes pewną co do stempli to wystarczy zrobić paznokcie hybrydowe bez stempli, po czym na przetarte cleanerem i suchy top dodać stemple pokryć zwykłym top coatem a jak sie stemple znudza zmyc bezacetonowym z!ywaczem i finito :) paznokcie piękne!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*