Post na szybko. Zdobienie wykonane dawno temu, ale niestety utknęło na karcie do której zgubiłam adapter :( Musicie mi uwierzyć na słowo, że...

Projekt Trendy: Biel i Turkus

By | 5/05/2013 40 comments
Post na szybko. Zdobienie wykonane dawno temu, ale niestety utknęło na karcie do której zgubiłam adapter :( Musicie mi uwierzyć na słowo, że to jest turkus, bo aparat przekłamał kolory i wyszedł błękit. Prace innych dziewczyn na projekt Trendy można podziwiać <TUTAJ>



I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

40 komentarzy:

  1. Proste, ale ładne:)
    u mnie wyszło to samo na zdjęciu-niebieski zamiast turkusu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Telefonem próbowałam i 2 aparatami, wszędzie błękit wyszedł. Ja nie wiem co jest z tym kolorem, że aparaty tak go nie lubią.

      Usuń
  2. Aparaty mają to do siebie, że lubią zmieniać kolory :P Zdobienie proste i bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Zazwyczaj te zmiany kolorów były mniej ekstremalne.

      Usuń
  3. ładny mani ...bardzo lubię tą serię lakierów Rimmel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie bardzo lubię lakiery Rimmela :)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie delikatne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też się podoba. szczególnie palec serdeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aparaty to typowi faceci - nie widzą różnicy między turkusem i błękitem ^^ też tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. On tak naprawdę nie jest niebieski, bardziej w zieleń wpada.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Niestety przekłamany, on jest bardziej zielony.

      Usuń
  9. super sprawa o ile się nie mylę to ślady opony tak? mani genialne musisz pokazać jak to zrobiłaś! a co do przekłamywania kolorów mam tak samo ale wybrnęłam z sytuacji i robie zdjęcia w cieniu z flashem i wtedy kolorki są ok ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam w cieniu, słońcu, pod lampką, z lampą i bez nic nie dało.
      A ten ślad opony jak to nazwałaś (sama nie wiem co to wyszło) zrobiłam siatką od bodajże czosnku. Była jednak za gruba i lakier źle się odbił. Tiulu użyję następnym razem i wyjdą mi łuski, mam nadzieję :)

      Usuń
  10. Rany, rzeczywiście widzę błękit!:P Szkoda, że nie jest taki jak na zdjęciu, bo bardzo by mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmel 60seconds #840 Blue Eyed Girl ma taki odcień co na zdjęciu.

      Usuń
  11. jestem fanką Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny kolorek :) wierzę w ten turkus - trudno uchwycić ten odcień na zdj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie. Nigdy się tak nie nawściekałam robiąc zdjęcia. Szkoda, bo kolor jest piękny :(

      Usuń
  13. turkus czy nie turkus - w każdym razie śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Odcień przekłamany, ale paznokcie w 100% moje naturalne :)

      Usuń
  15. Ładnie się to wszystko komponuje:) bardo lubię te lakiery z Rimmela:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam ten sam problem z aparatem nieraz mi nie chce uchwycić tego co bym chciała szczególnie koloru :) więc mi się podoba :) też właśnie na szybko zrobiłam Biel i turkus na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go ;) Efekt końcowy bardzo fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  18. po prostu idealny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Turkus czy błękit, w takim wykonaniu i w sąsiedztwie ze zdobieniem podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyszło :) Ja się z moim biało turkusowym mani nie wyrobiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  21. faktycznie wygląda jak niebieski^^ ale tak czy siak połączenie kolorystyczne jest fajnie. Czasem warto postawić na minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak jest bardziej zielony... a tak sobie go wyobrażę.. to świetny! :)Serdeczny paluch siatką do czosnku???:D efekt bomba;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ważne czy przekłamany, ważne że jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*