Srebrne trójkąty wykonane JJ 102 na bazie Sally Hansen Complete Salon Manicure Green Tea. Green Tea nosiłam już 4 dni zanim domalowałam trój...

Projekt Trendy- Geometria

By | 5/11/2013 25 comments
Srebrne trójkąty wykonane JJ 102 na bazie Sally Hansen Complete Salon Manicure Green Tea. Green Tea nosiłam już 4 dni zanim domalowałam trójkąty i zero odprysków. Kciuk niestety uległ wypadkowi i pewnie za jakiś czas pójdzie do ścięcia :( Spróbuje jednak go jeszcze podkleić, bo to pęknięcie na fotkach wygląda gorzej niż w rzeczywistości.










Prace pozostałych dziewczyn <TUTAJ>

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Prosto i efektownie :)

    Ja mam dopiero zamiar zabrać się za zdobienie do tego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mało co i bym przegapiła ten tydzień ;p

      Usuń
  2. podoba mi się połączenie srebra z tą "zielenią" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię połączenie mięty i srebra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie dobre dla królowej śniegu:D cudowne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah nie tylko ja postawiłam na trójkąty widzę :) Bardzo podoba mi się kolor tego SH.
    Kciuk faktycznie ała, na fotach nie wygląda to ciekawie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic innego nie mogłam wymyślić, a same trójkąty chodziły za mną już długo.

      Usuń
  6. świetnie dobrałaś kolory. Mam nadzieję, że kciuk jednak przeżyje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ślicznie! kolorystyczny hit!
    ja do tego zdobienia się nawet nie zabieram, bo przy użyciu taśm NIC mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynam coraz bardziej lubić taśmę. Nie poddawaj się, praktyka czyni mistrza:)

      Usuń
  8. śliczne pazurki i fajny na nich mani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda. Musze pokusić się na jakiś lakier Salon Manicure SH, bo skoro ich trwałość jest tak długa!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie i bardzo elegancko się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten SH:) Mięta ze srebrem pięknie się dopełniają.

    OdpowiedzUsuń
  12. w tym wydaniu JJ najbardziej podoba mi się trójkąt na serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam obydwa i obydwa lubię :) ale jeszcze nie próbowałam tych trójkątów...

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie połączenie kolorystyczne ostatnio bardzo mi się podoba :) Trzymam kciuki za Twojego kciuka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ladny ten lakier bazowy... widzialam kiedys w pepco ale sie nie skusilam ;/ żałuję :D
    ogólnie świetne zdobienie, i takie proste te trójkąty

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne paznokcie. ja się chyba nigdy takich nie dorobię :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, kiedy ja takich doczekam ;C

    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    http://sloczowisko.blogspot.com/2013/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  19. musiały się bardzo fajnie błyszczeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ha! Miałam zrobić identyczne! W ostatniej chwili zmieniłam zdanie i trochę zmieniłam koncepcję ;p

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*