Wakacje już się nieubłaganie kończą. Zmalowałam więc typowo wakacyjne klimaty. Leżing, plażing, smażing oraz palmy ;p Do wykonania tego...

Summer Nails

By | 8/26/2013 32 comments
Wakacje już się nieubłaganie kończą. Zmalowałam więc typowo wakacyjne klimaty. Leżing, plażing, smażing oraz palmy ;p


Do wykonania tego mani użyłam:
Vollare Da Vinci #1
*  Farbki akrylowe
*  Zestaw pędzelków z  BornPrettyStore ( CLL91 kod na 10% zniżki) <TUTAJ>
*  Catrice Quick Dry & Shine Top Coat

Zestaw pędzelków jest dosyć fajny są cienkie, a na tym właśnie mi zależało najbardziej. Włosie jest bardzo miękkie i to nieco mi przeszkadza, bo osobiście wole twardsze.






Jak Wam się podoba takie mani ?
Wolicie takie proste czy bardziej skomplikowane malowane mani?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. Bikini Babe ;) Fajnie Ci to wyszło. A palmy mnie powalają na łopatki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palmy na prawej ręce podobają mi się bardziej niż lewa :)

      Usuń
    2. Lewa też jest fajna, ale jak patrzę na palmy to jakbym była na tej plaży! I patrzyła na nie pod słońce! Muszę sobie sprawić akrylówki, żeby takie cuda malować! A jak się ich dorobię to wpadnę na kurs do Ciebie ;)

      Usuń
    3. Zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  2. Palmy wyszły idealne, całość wygląda na prawdę bardzo wakacyjnie, aż się zaczyna tęsknić za wyższą temperaturą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię wszystkie wzorki - i te skomplikowane i te mniej :) Pomysł rewelacja, wykonanie jeszcze lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdobienie - rewelacja! na pewno nie było łatwo, ale efekt niesamowity. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe-wielkie dzieło sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kciuk i serdeczny wyglądają fenomenalnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masakra :D świetne mani :D i to wszystko pędzelkiem :O WOW :D super letni mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombowe arcydzieło:) obrazy na paznokciach:) pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne na ostatnie dni lata! Piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło super :) A palmy powalają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne masz paznokcie ! zazdroszczę!
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. czerwony cyc mi się podoba najbardziej :) extra zdobienie i pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a myślałam, że jestem dziwna.. też pierwsze co oglądałam te cycki:D
      Rewelacyjne zdobienie!:)

      Usuń
  13. podziwiam Twój talent, pomysłowość, cierpliwość i precyzję - super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej przypadły mi do gustu same palmy, ale i tutaj i tutaj jest ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow!!! kurczę toż to plażing jak żywy ;D hehe cudne są i gratuluję cierpliwości do wzorów

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny mani, chciałabym, żeby to był dopiero koniec lipca..:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, jest niesamowicie !! Ile razy ja próbowałam malować palmy - tyle samo mi nie wyszły :( masakra ehhh

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej zapraszam Cię do zabawy Liebster Blog, po więcej szczegółów zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na polu pada, to chociaż na pazurkach lato! ;) bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*