Kolejna Disney'owska księżniczka. Udało Mi się znaleźć aparat w tym remontowym chaosie i cyknęłam Wam fotki mani. Jest to moje drugie ...

Disney Princess Snow White

By | 11/30/2013 19 comments
Kolejna Disney'owska księżniczka. Udało Mi się znaleźć aparat w tym remontowym chaosie i cyknęłam Wam fotki mani. Jest to moje drugie podejście do stempli. Pierwsze podejście płytki Essence i jak się zapewne domyślacie totalny koszmar. Nic się nie chciało odbijać, kleić do paznokcie (wzór zostawał na gumie). 

Teraz użyłam płytki z BornPrettyStore <TUTAJ> i powiem Wam, że to zupełnie inna zabawa jest. Wzór pięknie się odbija i nie ma żadnych problemów ze ściągnięciem najmniejszych detali na gumkę. Wzory duże i spokojnie pokryją nawet szerokie płytki paznokcia. Po prostu bajka, jedynie w lepszą gumkę muszę zainwestować, bo teraz używałam tej z Promoto-Promoto <TUTAJ>. Jest dużo lepsza od tej z Essence (dziadostwo nawet nie chce ściągać wzorków z dobrych płytek), ale mimo wszystko chce taką czarną Konadowską ;p


Do wykonania tego mani użyłam:
* Golden Rose Rich Color #35
* Golden Rose Gel Look Top Coat
* Płytka z BornPrettyStore <TUTAJ>
* Stempel od Promoto-Promoto <TUTAJ>  (Jedna z nagród za wyróżnienie w konkursie 'Jesiennym' u Nailsbyweronika )







Jeśli jesteście ciekawi jak dokładnie wyglądała płytka jakiej użyłam, to zapraszam do obejrzenia filmiku :)


I jak Wam się podoba?

Ja jestem zachwycona i zdecydowanie częściej będę stemplować swoje paznokcie.

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. Księżniczka podoba mi się średnio bo przyćmiewają ją swoim urokiem te cudowne zawijaski! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwotnie miały być niebieskie (lepiej pasuje do Śnieżki), ale znaleźć nie mogłam.

      Usuń
  2. Jestem pod ogromnym wrazeniem :)
    Jesteś genialna !

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne paznokcie! Księżniczka i zawijaski wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ;) Slodko i delikatnie ;)

    http://linkacosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stemple bardzo ładnie się odbiły i super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zaskoczona tym jak fanie i szybko to poszło. Z Essence męczyłam się dużo dłużej , a efekt nijak się miał do tego.

      Usuń
  6. pięknie wyszło wzory mi się podobają :) a teraz pytanie o jaki stempel czarny Ci chodzi ten z konada czy ten Kand XL?
    Ja mam czarny z konada i nie narzekam na niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten co ostatnio B. polecała w swoim poście o stemplach. Teraz zajrzałam jeszcze raz i on się Kand nazywa, a nie Konad. Już teraz wiem czemu go na eBay nie mogłam znaleźć ;p

      Usuń
  7. Te czerwone wzory... no wow! Szaleństwo! ;)
    Bo Śnieżce brakuje czerwonej kokardy, ale i tak jest uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że chciałam zrobić czerwona kokardę i usta. Jakoś jednak zrezygnowałam z tego, nie wiem czemu.

      Usuń
  8. świetnie ci to wyszło :D bardzo pomysłowa z Ciebie kobieta :D
    te zawijaski są boskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie Ci to wyszło!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wzorek. Zgadzam się, że Śnieżce pasowałby czerwony akcent, ale i tak mani jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, dla fanek Disneya jak znalazł ;) śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wygląda ta straciatella w takim wydaniu :) szczególnie z tym czerwonym wzorkiem przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*