Czerwone paznokcie to niezaprzeczalnie klasyka. Jednak ja w swojej kolekcji lakierów hybrydowych, nie posiadałam żadnej czerwieni. Ja wiem,...

Czerwone paznokcie hybrydowe czyli ponadczasowa klasyka

By | 6/19/2018 11 comments

Czerwone paznokcie to niezaprzeczalnie klasyka. Jednak ja w swojej kolekcji lakierów hybrydowych, nie posiadałam żadnej czerwieni. Ja wiem, może się to wydawać dziwne, ale jakoś nie lubię czerwonych paznokci. Ubzdurałam sobie, że ten kolor postarza mi dłonie i go unikałam.



Poniewież przyszedł czas letni, a z nim sezon na klapki, japonki i inne buty tego typu. Wypadało by zrobić sobie pedi.  Osobiście nie lubię tego robić , ale jeszcze bardziej nie lubię stóp w sandałkach bez pomalowanych paznokci. Przy okazji testowania bazy Peel Off od Neess postanowiłam zrobić sobie pedi hybrydowy, nigdy wcześniej nie robiłam hybrydowego, bo zwykłe lakiery dawały radę.

Hybrydy na stopach wyglądały jednak tak fajnie (ten błysk jednak robi swoje), że moja mama również sobie zażyczyła, ale w kolorze czerwonym. Tak jak wspomniałam wcześniej nie posiadałam takiego koloru w swojej kolekcji więc wybrałyśmy się na zakupy. Kupowanie czerwonego lakieru wcale nie jest takie proste, bo mimo tego, że jest mnóstwo odcieni na rynku miałyśmy duży problem z wyborem tej właściwej.

Ostatecznie się jednak udało i padło na  Kinetics Shield #021 Victory. Cudowny kolor czerwieni, który nawet mi przypadł do gustu i ostatecznie wylądował również na moich paznokciach. Nie wiem czy przekonam się do czerwieni, ale na pewno czasem będę po nie sięgać.




A Wy lubicie nosić czerwone paznokcie?


Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Klasyk zawsze się dobrze prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwone paznokcie są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To tak jak ja niedawno. Uważaj, bo może Ci się odmienić 😁

      Usuń
  4. Cudowne paznokcie, nigdy nie miałam takiej długości ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny środowy czerwcowy dzień ale się cieszę bo dziś za oknem chłodek jest spadek temperatury a ja i moje 160 kg bardzo się z tego cieszymy gdyż upał doprowadza mnie totalnie do spadku energii hahaha A ty jaką preferujesz pogodę masz przepiękne paznokcie bardzo zadbane miłe dla oka pięknie ci w tej czerwieni Jeśli chodzi o mnie Ja obgryzam paznokcie nie potrafię o nie zadbać to też wyglądają jak jedno wielkie tłuczki Ale od czasu do czasu Przyznam że też pomaluję je na czerwono bo lubię czerwieni Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemnego dnia oraz mnóstwa przyjemności w ciągu tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna czerwień, u mnie zawsze na 1 lub 2 miejscu, zwykle walczy z różem o swoje pierwsze miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*