Kiedy jeszcze nie prowadziłam bloga to zdobienie bardzo często gościło na moich paznokciach. Jest szybkie w wykonaniu i nie wymaga absolut...

Newspaper Nails

By | 9/06/2014 19 comments
Kiedy jeszcze nie prowadziłam bloga to zdobienie bardzo często gościło na moich paznokciach. Jest szybkie w wykonaniu i nie wymaga absolutnie żadnych umiejętności. Wystarczy jedynie jasny lakier, jakaś gazeta i odrobina wody. Za lakiery bazowe posłużyły Mi: Kobo 41 Lilac oraz Catrice Candy Shock C01 I Scream:  Ice Cream! (Limitowana Edycja).




Newspaper Nails

Newspaper Nails

Newspaper Nails


I jak Wam się podoba? Wykonywaliście już gazetowe mani?

Chcielibyście żebym zrobiła haul z nowościami? Zazwyczaj publikuje je na insta, ale nie wszyscy tam zaglądają i tak się zastanawiam czy robić też zbiorcze tutaj.   

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten lakier Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ten styl zdobienia, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszły ;) nie próbowałam jeszcze tej metody, chyba najwyższy czas ;D
    a haul chętnie obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy czegoś takiego nie robiłam, ale musze spróbować. U Ciebie efekt wyszedł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak to sie robi na wode? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycinasz kawałek gazety i zamaczasz go w letniej wodzie. Kiedy jest już mocno przesiąknięty kladziesz nadrukiem do paznokcia i mocno przyciskasz. Można też na spirytus, ale ja preferuje wodę. Najlepiej działa jak lakier jest taki nie do końca suchy, taki jeszcze trochę plastyczny.

      Usuń
    2. Wow, dzięki za odp, ja próbowałam na jakiś specjalny preparat z essence, ale on niestety nie działał...

      Usuń
  6. Jeszcze tego nie probowalam ale chyba kiedys bede musiala ;)

    Co do zakupow chetnie ogladam czyjes zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie mogę się zmotywować, żeby zrobić sobie takie pazurki - efekt końcowy strasznie mi się podoba... no ale... lenistwo bierze górę ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mało pracy. Jedyne co trzeba to fajna czcionka i woda.

      Usuń
  8. genialne kolorki, a zdobienie cudnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. próbowałam 2 razy, ale nigdy mi się gazetka tak wyraźnie nie odbiła :( ślicznie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. metoda gazetowa ciągle chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*