Hello to znowu ja :) Odzywam się po najdłuższej przerwie blogowej ever. Niestety nie wiem na jak długo zagoszczę, ale korzystając z okazji...

Geometric Nails

By | 9/02/2014 14 comments
Hello to znowu ja :) Odzywam się po najdłuższej przerwie blogowej ever. Niestety nie wiem na jak długo zagoszczę, ale korzystając z okazji pokazuje zmani co mi zaległo na dysku. Niestety wykonałam je tak dawno, że nie pamiętam zupełnie jakich lakierów w nim użyłam. Nie ma jednak to zupełnie znaczenie, bo w tego typu zdobieniu i tak chodzi jedynie o kolory. Miłego oglądania.








I jak Wam się podoba?
Tęskniliście?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Tęskniliśmy! :D Ładne, ale nie wiem jak taki mani się robi... :D Pozdr i nie wagaruj tyle! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda jak jakiś obraz olejny! bardzo fajne :) a to taśma i potem jakąś gąbeczką?

    OdpowiedzUsuń
  3. tęskniłam, zdobienie genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna mieszanka kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super! bardzo mi się to zdobienie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, super efekt! fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego! Stesknilam się za Twoimi pracami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawialam sie co z Toba, ale dajesz o sobie znac a to jest najwazniejsze!

    Zdobienie jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Kolory robią swoje :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*