Tak Kochani po raz kolejny wykonałam Flagę Brytyjską. No nic nie poradzę na to, że tak bardzo lubię ten motyw na paznokciach. Tym razem wy...

Union Jack Nails

By | 9/24/2014 21 comments
Tak Kochani po raz kolejny wykonałam Flagę Brytyjską. No nic nie poradzę na to, że tak bardzo lubię ten motyw na paznokciach. Tym razem wykonałam ją nieco inaczej niż zwykle.


Do tej pory malując flagę, zaczynałam od tła. Następnie malowałam szeroki czerwony pasek pionowy i węższy poziomy. Potem cieniutkie czerwone poprzeczne i na końcu biała ramka. Tym razem zaczęłam od pomalowania paznokci na biało. Następnie zrobiłam dużo cieńszy niż zwykle to robię czerwony pasek pionowy i poziomy. Potem przyszła kolej na cieniutkie czerwone paseczki i niebieskie trójkąciki. Całość pokryłam top coatem. 

Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Diamond Strength
* Golden Rose Selective #04
* Rimmel SalonPRO #703 Rock N Roll
* Farbka akrylowa Polycolor #378 
* Sally Hansen Instant-Dry









I jak Wam się podoba taka wersja flagi?
Wolicie tą czy może jednak z szerszym paskiem. A może wcale nie widzicie różnicy?

Linki do pozostałych flagowych mani
Caviar British Flag

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. swietne! Czekalam na filmik na dole jak zrobic a tu zonk ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dziwne, nie wiem czasu tak ci się zrobiło. Tu masz link bezpośrednio do YT http://youtu.be/z64259lR6Lc

      Usuń
  2. Uwielbiam Twoje flagowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super wyszło! Bardzo fajny sposób na malowanie tej flagi :) Rany, nawet nie zauważyłam, że tak dużo flag zrobiłaś :D Ta wersja podoba mi się najbardziej :) Chociaż pastelowa też jest fajna.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Flagi to mój ulubiony motyw, więcej razy miałam ja z malowana na paznokciach niż widać. Nie chciałam was aż tak bardzo nimi męczyć.

      Usuń
  4. Idealnie zrobione! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ten sposób malowania który zastosowałaś tym razem jest bardziej "mój" moim zdaniem dużo łatwiej i wygodniej maluje się wypełnienie niż cieniutkie linie służące za obramowanie - a flaga jak zwykle świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz Mi właśnie ten 1 sposób lepiej pasuje. Szybciej mi się maluje robiąc te cieniutkie białe linie ale przy 2 kolory są wyraźniejsze.

      Usuń
  6. świetnie Ci te flagi wychodzą :) ta chyba najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ważne jaką metodą i tak ten motyw wychodzi ci świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Flagowa mania ;-D Z tych wszystkich wersji ta jest najlepsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak je widzę to czuje zapach popcornu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu a to coś nowego. Pierwszybko raz słyszę o takim skojarzeniu

      Usuń
  10. pięknie! jak starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*