Wykonałam na paznokciach jeden z moich ulubionych motywów czyli Flagę Brytyjską (Union Jack). Jakiś czas temu w internecie widziałam paznokc...

British Flag nails

By | 3/15/2013 19 comments
Wykonałam na paznokciach jeden z moich ulubionych motywów czyli Flagę Brytyjską (Union Jack). Jakiś czas temu w internecie widziałam paznokcie z flagą namalowana na ombre. Postanowiłam spróbować swoich sił i zrobić coś podobnego, bo akurat miałam ombre zrobione. W oryginale były jeszcze takie czarne trójkąciki podkreślające wzór flagi, bez nich motyw wydawał mi się jednak bardziej delikatny, dlatego z nich zrezygnowałam.

Do wykonania zdobienia użyłam białej farbki akrylowej oraz cienkiego pędzelka. Zestaw farbek kupiłam jakiś czas temu w Netto za 7zł więc nie są one jakiejś super jakości , ale mi wystarczy. Pierwszy raz użyłam farbek do wykonania zdobienia i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Chociaż jak zwykle są pewne niedociągnięcia, nie będę się czepiać bo wszyscy i tak myśleli ,że to naklejki.








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. wow :D pierwszy raz podoba mi się motyw flagi - bo ogólnie go nie lubię :P a Ty zrobiłaś to super. I jeszcze to fenomenalne ombre :) pięknie jest !

    OdpowiedzUsuń
  2. takie słodkie to ombre:) i motyw flagi też super!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow :) rzeczywiście super pomysł :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam w necie, musiałam spróbować

      Usuń
  4. Bardzo ładne, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszło super- gradient i te kolory. idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądają te flagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam! Wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. również widziałam to zdobienie, bodajże na stylowi.pl albo coś w tym rodzaju:)
    Ombre piękne, całość genialnie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pamiętam gdzie je widziałam. Zdaje mi się, że u jakiejś dziewczyny na blogu w inspiracjach.

      Usuń
  9. wygląda fantastycznie! widziałam kilka razy ten motyw ale Twoje zdobienie zdecydowanie się wyróżnia :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*