Co jest lepsze od flagi na jednym paznokciu? Flaga na każdym paznokciu. Po 1 dniu noszenia mani postanowiłam odpicować je ponownie. Tym ra...

Pastel British Flag Nails

By | 4/25/2014 17 comments
Co jest lepsze od flagi na jednym paznokciu? Flaga na każdym paznokciu. Po 1 dniu noszenia mani postanowiłam odpicować je ponownie. Tym razem pod wpływem Lucy's Stash i jej niesamowitej wersji tego motywu <TUTAJ>


Do wykonania tego mani użyłam:
* Essence Love Letters #02 I Got A Crush On Blue
* Essence Love Letters #01 Rosy In Love
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Wow, ile flag! Ale muszę przyznać, że takie zestawienie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle kolorów a w zestawieniu wygląda świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje flagi! Idealne pod każdym względem ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś moim flagowym guru, równiutkie wszystkie, kolory idealne ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mani! Ja jednej kreski prosto nie namaluję, a Ty szalejesz.. wykonanie genialne i bardzo, ale to bardzo podoba mi się kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne mani, wszystko ze sobą tak ładnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie kolorów :) Pastelove ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :)

    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie Ci wyszła ta flaga, zresztą jak już wspominałam jesteś dla mnie mistrzynią tego motywu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie spasowały ze sobą kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super!:) też muszę taki sobie zrobić!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kolorystyka mi się podoba bardziej :) pięknie zrobiłaś i podziwiam że na każdym palcu :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*