Dawno temu szukając w necie inspiracji, znalazłam paznokcie z motywem flagi brytyjskiej wykonane z kawioru. Jest to zdecydowanie mój ulubion...

British Flag Caviar Nails

By | 9/25/2013 29 comments
Dawno temu szukając w necie inspiracji, znalazłam paznokcie z motywem flagi brytyjskiej wykonane z kawioru. Jest to zdecydowanie mój ulubiony motyw na paznokciach i po prostu byłam nimi oczarowana. Moja wersja tego mani nijak się ma do oryginału, ale jak na pierwsze zetknięcie z kawiorem jest super :)


Jakiś czas temu zakupiłam kasetkę z kawiorem na BPS <TUTAJ> (12 kolorów). Została ona zakupiona z myślą o tym mani, ale jak dotarła chęci zniknęły. Zestaw niestety nie zawierał typowo czerwonych kuleczek jakich potrzebowałam :( Nie chciałam robić flagi z bordowymi paskami, więc całkowicie zmieniłam kolorystykę. Ostatecznie dobrałam kolory za mało kontrastujące ze sobą i całość jest dość 'mdła'. Podoba Mi się , ale flaga jest słabo widoczna.
Zapraszam do oglądania fotek ze zdobieniem, którego wykonanie zajęło więcej czasu niż jego trwałość na paznokciu.   Lakier bazowy to Delia Coral Prosilk #181 jedna warstwa. 














 I jak Wam się podoba ?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. Wow! G-E-N-I-U-S-Z! Widziałam malowane flagi pokrywane przeźroczystym kawiorem, ale czegoś takiego nie! Że Ci się chciało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez przesady, aż tak genialna to nie jestem, bo to odwzorowanie. Bardzo dawno już chciałam je wykonać, ale brakowało mi motywacji. Szkoda, że to takie mało trwałe jest tylko.

      Usuń
    2. No niestety kawior ma to do siebie. I uwierz mi genialnie Ci to wyszło!

      Usuń
    3. Dziękuję :*
      Wiem, że jest strasznie nietrwały, ale już na fotkach z lakierem widać ubytki. Następnym razem na klej rzucę kuleczki, bo topem pokrywać szkoda.

      Usuń
  2. Genialne!!!! podziwiam Cię za cierpliwość!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęło to zdecydowanie mniej czasu niż myślałam. Trzymało się również zdecydowanie krócej niż planowałam ;/

      Usuń
  3. Świetne! Podziwiam precyzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczaczek, jesteś mistrz! podziwiam za upór, musiałaś się namęczyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, zazdroszczę cierpliwości! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bardzo ładne! Ale się musiałaś na dłubać przy tym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam! Mi by się nie chciało tyle dziubać ! Szkoda tylko, ze długi nie wytrzymały... Jednak mimo wszystko - szacun !!

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDO! Gratuluję cierpliwości i efektu :) Dodatkowo chciałam Ci napisać, że masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wcale nie jest mdłe, mi podoba się taka bardziej stonowana kolorystyka. Podziwiam Cię za cierpliwość, ja nie odważyłabym się na zrobienie takiej flagi za pomocą kawioru. Barwo dla Ciebie:)
    A co do trwałości to rzeczywiście kawior nie zachwyca.
    No mi mam pytanie co do tego "mocowania" go na kleju: używasz jak cos takiego zwykłego kleju do tipsów, na bazę/lakier? Nie masz potem problemu z pozbycie się go ? (jak możesz to proszę o odpowiedź u mnie, bo tak to pewnie zapomnę gdzie zadałam pytanie znając mnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź:)
      Ja mam zestaw tipsy+klej bodajże firmy Donegal, które wygrałam przy okazji jakiegoś rozdania. Myślę, że ten klej będzie lepszy niż te tradycyjne "do wszystkiego" ze spożywczaka. Wypróbuję przykleić jakąś cyrkonię na nim, zobaczę jak ze zmywanie. Może się sprawdzi to wtedy wykorzystam do kawioru, bo jakoś boje się wylać go od razu na cała płytkę. Raz jak pokleiłam się "Super glutem" to podobnie jak u Ciebie-aż do ścięcia paznokci. :)

      Usuń
  10. ale musisz być cierpliwą osobą :D mnie się podoba taka wersja kolorystyczna, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i niesamowite wykonanie! Jestem pod wrażeniem! :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie to wygląda :D Nietypowo :D Tylko pewnie nie trzyma się za długo, a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale zaszalałaś ^^ świetnie to wygląda i na pewno wymagało ogromu cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweet, świetnie wygląda! Akurat też mam 'na sobie' kawior ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy efekt :) Podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy! Musisz mieć dużo precyzji i cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana jak na taki bulionki i tak flaga jest dość dobrze widoczna, ja osobiście do kawioru się nigdy przekonać nie mogłam i dalej trwam przy swoim stanowisku, jest on ładny, ale tylko jako dodatek w małych ilościach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wygląda taka blada flaga, bo tak nie razi po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Cię ! ;) Różowy lakier jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. podziwiam Cię za wytrwałość! prawdziwa układanka na paznokciu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super efekt! Wyglądają oszałamiająco. Szkoda że nie jest to trwały efekt. Gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*