Moje pierwsze naklejki wodne całopaznokciowe. I powiem Wam, że są dużo fajniejsze od zwykłych naklejek. Przede wszystkim dlatego, że dużo ...

Snakeskin Nails- Naklejki wodne całopaznokciowe- Jak aplikować naklejki wodne

By | 5/26/2014 19 comments
Moje pierwsze naklejki wodne całopaznokciowe. I powiem Wam, że są dużo fajniejsze od zwykłych naklejek. Przede wszystkim dlatego, że dużo łatwiej się je nakłada. Jeśli coś się źle przyklei, łatwo można to przesunąć zanim naklejka wyschnie. Przy zwykłych nie ma na to szans. Jak krzywo przyłożymy do paznokci to już po ptokach. Musi tak zostać  i nic z tym nie zrobimy.

Zmywanie też jest dużo wygodniejsze w przypadku naklejek wodnych, bo wystarczy zwykły zmywacz. Przy standardowych naklejkach trzeba się trochę namęczyć żeby je oderwać i łatwo przy tym uszkodzić sobie paznokcia. Wiem, bo ostatnio sobie uszkodziłam i postanowiłam nigdy więcej tego g**na nie naklejać.
Zapraszam do oglądania 'drapieżnych ' paznokci.







Jeszcze filmik na którym widać (mam nadzieję) jak prosta jest aplikacja tych naklejek.
Moje naklejki pochodzą ze sklepu BornPrettyStore. <TUTAJ>
Pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki. Wysyłka darmowa!!


I jak Wam się podoba?
Używaliście już takich naklejek?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. piękne te naklejeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naklejki wodne. I te male i te na cale paznokcie :) Sa 100 razy lepsze niż takie zwykle.
    Piękne te Twoje... a jakoś nie zwróciłam na nie uwagi w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :) fajny wzorek :) do mnie też idą całopaznokciowe z BPS, już się ich nie mogę doczekać

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! wygląda jak skóra węża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Te to kleją się super! Te, co ja ostatnio robilam ciągle się ruszały dopóki topu nie nałożyłam. I ciężko było usunąć nadmiar.

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za film, naklejania całopaznokciowych się bałam a teraz sobie zamówię, idealnie to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale efekt :), ja mialam jedna porażke z naklejkami na całe paznokcie, ale juz wyczaiłam technikę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają świetnie, jak prawdziwa koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. filmik jest rewelka wszystko widać tam idealnie i te paznokcie marzą mi się z innym wzorem choć ten też jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega czadowe, super się prezentują!
    i filmik fajny! teraz naklejanie takich całopaznokciowych nie wydaje się straszne ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne te naklejki ;) nie miałam jeszcze całopoaznokciowych :(

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne te pazury jak skóra zdarta z węża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. efekt super! bardzo ładne te naklejki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale genialnie to wygląda :D Kupiłam ostatnio swoje pierwsze naklejki wodny, ale jeszcze nie miałam czasu ich użyć...

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*