Postanowiłam nieco się pobawić tworzeniem naklejek. Ostatnio Mi wyszło to teraz zrobiłam coś nieco trudniejszego. Miłego oglądania :) D...

Pink Roses Nail Art- Naklejki całopaznokciowe- Stemplowe naklejki- Semilac Hardi Milk,

By | 7/05/2015 11 comments
Postanowiłam nieco się pobawić tworzeniem naklejek. Ostatnio Mi wyszło to teraz zrobiłam coś nieco trudniejszego. Miłego oglądania :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* Semilac Hard Milk
* Golden Rose Rich Color #35
* Lovley Butterfly Colors #3
* LeMax #Neonowa zieleń
* Sensique Strong&Trendy Nails #100
* Gumki do stempli z Blueberrystore.pl
* Płytka BornPrettyStore  BP-L001







I jak Wam się podoba?


Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba! Cudowne różyczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaał jestem pod wrażeniem, całość wygląda cudownie! :) Podziwiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No i bosko! Jak przyklejasz naklejki? Na mokry lakier czy same się kleją? Podpowiedz proszę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wzór jest stworzony do malowania :D Cuuudnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja Cie! Moja droga, te róże są jak prawdziwe *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci to wyszło i do tego te kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny manicure! Ja jednak średnio się lubię z robieniem naklejek zawsze mi coś nie pasi :P

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*