Mój pierwszy termiczny lakier hybrydowy z AliExpress. Skuszona dobrymi opiniami postanowiłam zaryzykować. I nie żałuję, jest SUPER. Rozprowa...

Hybrydy z AliExpress: Yao Shun #110- Lakier termiczny- Hybryda termiczna

By | 1/25/2016 10 comments
Mój pierwszy termiczny lakier hybrydowy z AliExpress. Skuszona dobrymi opiniami postanowiłam zaryzykować. I nie żałuję, jest SUPER. Rozprowadzał się rewelacyjne, a krycie uzyskałam po 2 warstwach. Ze ściągnięciem nie miałam większych problemów, ściągał Mi się podobnie do Harda. Co jednak najważniejsze lakier działa i bezproblemowo zmienia kolor. Super będzie wyglądał na długich paznokciach, bo końcówki zawsze są zimne i wyjdzie śliczny gradient. Polecam jednak przed zakupem na Ali poczytajcie opinie o sprzedających, bo ponoć strasznie oszukują i wysyłają prawie puste buteleczki :(










Po tygodniu nieco znudziły Mi się paznokcie więc dodałam stemple. Nie chciałam jeszcze ściągać hybrydy, bo dalej miałam frajdę z jej zmiany kolorów. Kwiatki pochodzą z płytki BornPryttyStore BPL-029. 




I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Ciekawy efekt takie dwa w jednym, no i te drobinki trochę urozmaicają lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie 2w1. Jak je zrobiła z dobrą h bawiłam się w wodzie patrząc jak zmienia kolor. Co do drobinek to są też wersje bez, ale ten róż wyjątkowo Mi się z nimi podobał.

      Usuń
  2. Myślę że efekt jest spoko ale stempel to już trochę przepych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stemple dodałam parę dni przed ściągnięcie. Trochę Mi się już znudziły, a nie chciałam jeszcze zmieniać aby przetestować ich wytrzymałość.

      Usuń
  3. Pięknie wygląda ten lakier jak tak zmienia kolor a drobinki dodają mu uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, szkoda, że efekt widać tylko na dłuższych paznokciach, chyba po prostu zrobię sobie gradient i dodam taki brokat, bo efekt jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite! To już nawet hybrydy zmieniaja kolor, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest na prawdę bardzo ładny! Ja to raczej jestem mega sceptyczna co do lakierów z Ali a nawet z BPS od tej drugiej firmy kilka razy coś brałam, zawsze były porażką, tym razem również się skusiłam oby było inaczej^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Termiczne lakiery są super, ozdobione stemplami prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*