Golden Rose Paris 209 ma taki cytrynowy kolor. Idealny do namalowania kurczaków :) Konsystencja bardzo rzadka, ale nie utrudnia to zby...

Golden Rose Paris 209/ Kurczaki Atakują

By | 3/30/2013 28 comments
Golden Rose Paris 209 ma taki cytrynowy kolor. Idealny do namalowania kurczaków :)


Konsystencja bardzo rzadka, ale nie utrudnia to zbytnio aplikacji. Nakłada się go bardzo fajnie i nie smuży.

Pędzelek cienki, za bardzo za nim nie przepadam. Wolała bym dużo bardziej szeroki, albo przynajmniej tak ścięty pod skosem.

Krycie w przypadku tego koloru stanowiło nie lada wyzwanie. Sama się pogubiła ile warstw nałożyłam na kciuk, żeby uzyskać fajne krycie. Było to coś koło 4-5, a więc tragedia. Pomalowałam paznokcie jedną warstwą białego koloru i na to dopiero Goldena. Wystarczyła wówczas tylko jedna warstwa..

Schnięcie ma bardzo fajne. Te warstwy co nałożyłam na biały podkład przynajmniej, wyschły bardzo szybko.

Opakowanie nie przypadło mi do gustu, ciężko się odkręca, zajmuje dużo miejsca w pudełku. Dużo bardziej wolała bym okrągłe lub kwadratowe, są poręczniejsze.

Cena natomiast jest bardzo przystępna ok. 5zł.




Uciekające Kurczaki :)
Nie była bym sobą gdybym czegoś na nich nie zmalowała. Wykonałam bardzo prosty wzorek na święta. Zobaczyłam go na Lakieromaniaczki i po prostu musiałam go zrobić.






Wesołych Świąt :)

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. O kurczaki.. świetnie Ci to wyszło :D Dobry patent z białym jako baza, że też na to sama wcześniej nie wpadłam.. o.0 Możesz mi polecić jakiś naprawdę, naprawdę mocno napigmentowany, kryjący biały lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama ciągle poszukuję, ale ostatnio dziewczyny zachwalały strasznie biały z Lovely Crystal Strenght. Ponoć bobrze kryje, sama się po niego mam zamiar wybrać.

      Usuń
  2. Lakiery z GR rozczarowywały mnie za każdym razem. Krycia nie mają prawie żadnego, więc odpuściłam ich kupowanie. Jedyną serią jakiej nie próbowałam jest proteinowa, a jaką lubie - JollyJewels.

    Super kurczaki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są, takie słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczaki kochane:)
    a kolorek ładny tylko szkoda że ma takie słabe krycie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takiego koloru na paznokciach, dla mnie nadaje się tylko właśnie do świątecznych kurczakowych zdobień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziwnie się z nim czułam na paznokciach, gdyby nie kurczaki i Święta długo by nie został.

      Usuń
  6. Czemu nie pokazałaś kciuka ;( Tak chciałam grzywkę zobaczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie ;)) Na prawdę genialny pomysł :) Ta żółć Golden Rose idealnie pasuje na Wielkanoc ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze :)
    podoba mi sie ten żółty od golden :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te uciekające kurczaki :) wszytskiego dobrego na święta :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczaki są boskie. Kolor lakieru ładny, ale żółtki maja to do siebie, że często słabo kryją;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie masz zaje.... kurczaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodkie kurczaki :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie trawię tych lakierów GR z serii paris :( Nie dość, że źle mi się nimi maluje to krycie mają fatalne.

    A kurczaczki fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutkie :) Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kurczaczki :)
    Lakier bardzo ladnie wyglada na paznokciach, zdecydowanie brakuje mi takiej żółci...

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*