Mój pierwszy lakier z serii Rich Color, która to jest tak bardzo zachwalana przez blogerki. No i wcale się tym zachwytom nie dziwie. Nie mam...

Golden Rose Rich Color #17 Coral Queen

By | 5/21/2013 31 comments
Mój pierwszy lakier z serii Rich Color, która to jest tak bardzo zachwalana przez blogerki. No i wcale się tym zachwytom nie dziwie. Nie mam pojęcia czemu tak długo zwlekałam z ich zakupem. Seria jest fenomenalna. Tak przetestowałam jeden lakier i już o całej  serii się wypowiadam ;p


Pojemność: 10,5ml
Opakowanie: prostokątna szklana butelka
Krycie: 1-2 warstwy
Konsystencja: kremowa
Pędzelek: szeroki bardzo 'mięsisty'
Kolor: koralowy
Problematyczność: brak bąbelków oraz smug
Czas schnięcia: dosyć szybko
Trwałość: ---
Dostępność: Lokalne drogerie, sklepy/stoiska firmowe, internet 5-7 zł


Lakier zakupiłam jako zamiennik wycofanego lakieru z Rimmel'a 'Coral Queen'. Kolorystyczne GR jest nieco bardziej czerwonym koralem, ale i tak jestem bardzo zadowolona.  Kolor jest piękny i przykuwa wzrok. 



Krycie można uzyskać już po 1 warstwie, tak jak obiecuje producent. Ja nałożyłam mimo wszystko 2, bo doszukałam się niewielkich prześwitów. Lakier ma konsystencje kremową i bardzo łatwo się nim maluje nie tworząc smug i bąbelków. Szybko schnie na wysoki połysk, spokojnie można zostawić bez nabłyszczacza. 


Opakowanie również przypadło mi do gustu, super się te buteleczki układa w pudełku. Dzięki temu, że są prostokątne zajmują mało miejsca, a to jest bardzo ważna rzecz przy dużej ilości lakierów. 

Żeby nie było, że same ochy i achy  nad tym lakierem, to pędzelek oceniam źle. Nie polubiłam się z nim za bardzo. Bardzo lubię szerokie pędzelki, ale ten w serii Rich Color jest za bardzo 'mięsisty'. Mam na myśli jego grubość, bo szerokość jak najbardziej mi odpowiada. Gdyby tak miał nieco mniej włosków było by idealnie. 


Ze względu na brak nazw w tej serii numer 17 otrzymuje nazwę 'Coral Queen' ponieważ jest jego godnym następcą :)

Zdjęcia bez buteleczki w ręce to 1 warstwa lakieru na paznokciach.






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 

Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. piękna czerwień i cudowne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie czerwień tylko koral on jest bardziej pomarańczowy

      Usuń
  2. Dobre krycie, śliczny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. też go posiadam i jestem bardzo z niego zadowolona ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz tipsy czy to twoje paznokcie? :) świetny lakier :) też uwielbiam tą serię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 100% moje naturalne :)

      Usuń
    2. To wielkie wow dla ciebie :) jak sobie radzisz gdy zmywasz lub robisz inne rzeczy? Nie przeszkadzają, nie łamią się? :)

      Usuń
    3. Wręcz przeciwnie. Tak się przyzwyczaiłam do długich paznokci, że w krótkich się źle czuje. Jedynie sms'y łatwiej mi się w krótkich pisało, na tej malutkiej klawiaturze qwerty w tel.

      Usuń
    4. W takim razie jeśli mogę wiedzieć i możesz mi zdradzić swoją pielęgnację paznokci? :) robisz coś naprawdę ważnego, co powoduje, że paznokcie się nie łamią i są tak pięknie, długie? :D

      Usuń
  5. Bardzo ładny odcień, ja dopiero niedawno zakupiłam zielonka z nowej kolekcji rich color, wcześniej miałam tylko czarny, również jestem zadowolona^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten zielony z nowej kolekcji. Śliczny jest i już trafił na moją chceliste.

      Usuń
  6. Ja osobiście jestem oczarowana serią Rich Color :) a ten kolorek też jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od teraz, też jestem pod wpływem czaru tej serii ;p

      Usuń
  7. Piękny kolor, bardzo lubię czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny kolor z Rimmela (ale z serii 60 seconds), więc spojrzę na inne, skoro tak wszyscy zachwalają tę serię.
    Zazdroszczę paznokci. Ja musiałam dzisiaj swoje skrócić. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem chyba o jaki Ci chodzi z 60 seconds, taki jeszcze bardziej pomarańczowy koral. Paznokietki na pewno szybko odrosną :)

      Usuń
  9. Boskiii kolooor;) Uwielbiam takie czerwienie;)
    Masz cudne paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor piękny :)
    Co do kształtu buteleczek to też lubię takie prostokątne bo właśnie pięknie się układają :) tak elegancko stoją w rzędzie ;p I teraz się zastanawiam jak to się mogło stać, że ja nie mam żadnego lakieru RichColor?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej to jakieś przeoczenie z twojej strony :)

      Usuń
  11. bardzo fajny kolor, muszę kupić w końcu oś z tej serii!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam teraz maja piękne pastelowe kolorki w ofercie

      Usuń
  12. Piękne paznokcie!! kolor również!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się skusiłam na 2 lakiery z tej serii :) pokażę w następnej notce. Jeszcze nie testowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. I pomyśleć, że jeszcze dwa dni temu miałam takie ładne kwadratowe paznokcie, jak Ty:) trochę mi ich szkoda, ale chcę bardzo zobaczyć jak będą wyglądać długie szpice. Wskazujący odrobinę dłuższy od reszty, dlatego wygląda najlepiej, ale nie miałam sumienia ich wyrównać :)) A czerwienie piękne! Zawsze modne, zawsze kobiece. Czerwone paznokcie dodają mi pewności siebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę, że będą wyglądać pięknie te szpice u Ciebie.

      Usuń
  15. Będziesz moją inspiracją paznokciową na najbliższy miesiąc! Zachciało mi się 'golasków' ale to 'golaaasków' (bo pogniewałam się na Eveline 8w1, a Nail Tecka jak nie było tak nie ma. Poczta :/) i masz. Bliskie spotkanie z komodą i.. paznokcie musiałam ściąć do zera :( Czuję się.. dziwnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej a miałaś takie piękne, mega długie. Ale to nic szybko odrosną i znowu będziesz miała piękne długaśne szpony. Ja nie potrafię przy długich paznokciach mieć ich całkowicie gołych, zbyt dziwne odczucie. A od tej inspiracji aż się zarumieniłam :)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*