O co chodzi? Otagowana osoba odpowiada na 11 pytań osoby, przez którą została nominowana. Następnie wymyśla własne 11 pytań i taguje ...

TAG - Liebster Blog Award / Best Blogger Award

By | 4/20/2013 15 comments


  O co chodzi?
Otagowana osoba odpowiada na 11 pytań osoby, przez którą została nominowana.
Następnie wymyśla własne 11 pytań i taguje kolejne osoby : )
Jednak należy pamiętać o tym, że nominowany blog nie może mieć więcej niż 200 obserwatorów.


Zostałam otagowana przez The Nailaholic oraz I ♥ NAIL POLISH    
Bardzo Dziękuję :*

No to odpowiadam :P
1. Ulubiona firma lakierów?
  • Rimmel
2. Największy bubel, który kupiłaś?
  •  Korektor pod oczy z Avonu
3. Jaki jest Twój ulubiony lakier do paznokci?
  •  Rimmel Urban Purple
4. Skąd najczęściej czerpiesz inspiracje?
  •  google
5. Jak wygląda Twoje "paznokciowe spa"?
  •  Namaczanie w olejku rycynowym i właściwie to tyle
6. Co robisz poza prowadzeniem bloga?
  •  Codzienne nudne rzeczy :p
7. Szpilki czy trampki?:P
  •  szpilki, im wyższe tym lepsze
8. Bez czego nie ruszasz się z domu?
  •  telefonu
9. Jakiej muzyki lubisz najbardziej słuchać?
  •  Różnie w zależności od nastroju. Przeważnie jednak Rocka
10. Czy masz bzika na punkcie czegoś (oprócz lakierów:P)?
  •  Butów, kocham szpilki :)
11. Twoja największa wpadka kosmetyczna to... ?
  • źle dobrane cienie i fatalne ich nałożenie. Wglądałam jak bym malowała się sprayem.
12. Na lakierach jakiej firmy najbardziej się zawiodłaś?
  •  Lovely 
13. Bez jakich produktów do makeup'u nie możesz się obejść?
  •  Podkład, puder sypki, bronzer i tusz do rzęs
14. Skąd pomysł na założenie bloga?
  •  Jakoś tak samo wyszło. Obserwowałam blogi dziewczyn i postanowiłam sama zacząć.
15. Ulubiona firma kosmetyczna?
  •  Rimmel
16. Imię i wiek
  • Anna 24
17. Na jaki kosmetyk wydałaś najwięcej pieniędzy?
  •  podkład
18. Kosmetyk kupiony przypadkiem, który okazał się strzałem w dziesiątkę?
  •  Gel eyeliner Diva's z Wibo
19. Masz jakąś ikonę mody, aktorkę etc., której stylem się inspirujesz?
  •  nie mam
20. Jak często zmieniasz kolor na paznokciach?
  •  różnie 1-2 w tygodniu. W wakacje, czasem codziennie
21. Często wracasz do tego samego lakieru?
  • kiedyś tak, ale ostatnimi czasy nie bardzo
Pytań jest 21 ponieważ jedno się powtórzyło. 

Moje pytania (skopiowałam z Pingera):
1. Dlaczego założyłaś blog?
2. Jak długo posiadasz bloga?
3. Czy twoi znajomi wiedza o tym, że prowadzisz bloga?
4. Twój kosmetyczny MUST HAVE?
5. Czy posiadasz jakieś zwierzęta?
6. Ulubiona piosenka, zespół, wykonawca?
7. Ulubiona książka, autor?
8. Ulubiony film, serial?
9. Ulubiona firma kosmetyczna?
10. Adidasy czy szpilki?
11. Jaki styl ubioru preferujesz? (sportowy, elegancki itp.)

Nominuję:
http://zlotapigmejka.blogspot.com/
http://redrouge-nailart.blogspot.com/

Udanej zabawy:)

Otrzymałam kolejna nominację od Panna Tea   

1.Noc czy dzień?
  • noc jest spokojniej
2.Ulubione zwierzę?
  •  Pies 
3.Ulubiony film?
  • Nie mam ulubionego lubię kilka  "Podziemny Krąg", "Milczenie Owiec", "Duma i Uprzedzenie" i wiele innych
4.Ulubiona książka?
  • "Weronika postanawia umrzeć"
5.Język, którego chciałabyś się nauczyć?
  • Hiszpański
6.Dokąd odbyłaby się Twoja wymarzona podróż?
  • W jakieś ciepłe miejsce z lazurową plażą ;p
7.Ulubiony kwiat?
  • nie przepadam za kwiatami
8.Wysiłek sportowy czy słodkie lenistwo?
  • zdecydowanie lenistwo :)
9.Cecha charakteru jaką sobie cenisz najbardziej?
  •  Pewność Siebie
10.Czego nie lubisz w ludziach?
  • Najbardziej bycia fałszywym i podlizywania się
11.Motto/cytat z którym się utożsamiasz?
  •  "Świat, który jest, nie jest tym, jaki powinien być. To oczywiste i brak desperata, który by z tym polemizował. Świat, który powinien być, nigdy nie będzie. Co do tego też nie mam najmniejszych złudzeń, chociaż wielu marzycieli chciałoby się tu posprzeczać.  Jeśli jednak mówią, iż każda epoka spłodziła ludzi na swoją miarę, to ja się z tym w zasadzie zgadzam. Współczesny człowiek jest chory."

Nikogo nie nominuję, bo już to wcześniej uczyniłam. 

Zostałam nominowana przez Karen  Best Blogger Award

1. What's the best thing about blogging?
  •  The filling when people like what you do. It's very nice. And you can learn lats of staff from blogers.
2. What is your favorite style of nail art?
  •  Before I started bloging I like simple one color nails with one nail in different color.
3. Is there a nail shape you hate? And why?
  • There isn't any
4. What is a pet peeve of yours?
  •  When someone live my room and live the door ajar
5. What are your other hobbies or things you do, other than nails?
  •  To much staff to write :)
6. How long have you been into nails and how did you get into it?
  •  For a long time I have fake nails. Then I stop making them and it just happened. Painting my nails cam me down so I start doing it often :)
7.What's your favorite book?
  •  "Veronika Decides to Die"
8. What color of polish do you have the most? Is it your favorite color?
  •  Pink
9.What is your system for storing polish?
10.What is your favourite thing to do on a rainy day?
  • Reed a book
11. What brand of polish do you own the most of?
  • Golden Rose 
Kolejna nominacja tym razem od SaikouBiuti Dziękuję :*

1. Ulubione perfumy?
  • Little Black Dress 
2. W jaki sposób lubisz najbardziej spędzać czas wolny?
  • leniuchować, a co mam wolne w końcu ;p
3. Wolisz słodycze czy słone/ostre przekąski?
  • Słodycze zdecydowanie straszny ze mnie łasuch
4. Jeśli mogłabyś wybrać dowolny kraj, gdzie najchętniej byś zamieszkała?
  • Kanada
5. Mieszkanie, czy dom z ogrodem?
  • mieszkanie
6. Samolotem czy samochodem?
  •  samochodem
7. Na blogu wolisz "krok po kroku" czy recenzje?
  •  to i to
8. O czym najbardziej lubisz czytać na blogach?
  • A to proste paznokcie, lakiery...
Ominęłam kilka pytań, bo były już we wcześniejszych tagach.


Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Haha oj Kochana, już jeden tag mam zaległy ^^
    Ale co mi tam, dziękuję, że o mnie pomyślałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że odpowiedziałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. korektor z avonu... też się zawiodłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. miło, że odpowiedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, w wolnej chwili odpowiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mogę zapytać skąd cytat? jest cudowny i bardzo mi znajomy,a nie mogę go skojarzyć :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ah, czyli wydawało mi się, że znam. ale jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey there Mroofa! I nominated you for the Best Blogger Award!!!! Here is a link to the post: http://klovesnailpolish.blogspot.com/2013/04/award-best-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie zauważyłam, że to jest update posta czy coś w tym stylu^^

      Usuń
  10. no to jeszcze ode mnie :)
    http://saikoubiuti.blogspot.com/2013/04/wyroznienie-liebister-blog-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*