Moje lakiery potrzebowały nowego domu. Szukałam chyba wszędzie pudełka z przykrywką, ale lakiery są za wysokie i przykrywki w większości s...

DIY- Ozdobne pydełko

By | 3/29/2013 22 comments
Moje lakiery potrzebowały nowego domu. Szukałam chyba wszędzie pudełka z przykrywką, ale lakiery są za wysokie i przykrywki w większości się nie domykały. Znalazłam śliczna walizkę ozdobną w Jysk, była by idealna, ale kosztowała 90zł. Jeszcze mnie do reszty nie powaliło, żeby dawać tyle kasy za skrzyneczkę na lakiery. Wzięłam wiec pudełko po butach z przyczepioną pokrywką i obkleiłam papierem do prezentów. Może nie jest zbyt efektowne, ale sam je zrobiłam i mi się podoba. Na moje zdolności do tego rodzaju robótek i tak wyszło naprawdę super. Lakiery teraz mieszkają w dwóch pudełeczkach. Kolorowe w różowym, a topy i odżywki w tęczowym pudełku.




Różowy papier to taki gnieciuch ze złotymi brzegami. Tak mi się spodobało to oklejanie, że obklejam jeszcze kilka pudełek na inne drobiazgi :)
Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. tez tak robię tylko moje pudełko na kosmetyki okleiłam czerwonymi serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki w większości trzymam w szufladkach, ale paletki ze Sleeka leżą. Może dla nich coś wymyślę.

      Usuń
  2. uwielbiam wszelkiego rodzaju pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyszły :D ja też tak często robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię mieć lakiery w przezroczystych pudełkach, żeby móc się nimi zachwycać (wiem, to nienormalne^^:P ), ale Twoje pudełeczka są 100 razy ładniejsze!

    ja kiedyś miałam manię obkładania książek w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam przezroczystych, nigdzie u mnie w mieście nie ma. A jak znalazłam to pokrywki się nie domykały, co mnie strasznie denerwowało.

      Usuń
  5. Pięknie udało Ci się je obkleić :) Ja wcześniej też trzymałam lakiery w kartonach :) Jednak dwa lata temu dostałam od szwagierki kuferek na moje dobrocie :) Nie miałam wtedy tylu lakierów co teraz, więc zmieściły mi się w tym kufrze wszystkie lakiery i ozdoby. Niestety po takim czasie moja kolekcja znacznie sie powiększyła i trzymam lakiery w kuferku i w drewnianych szufladkach z Ikea :) Powoli znowu brakuje miejsca i będę musiała coś powymyślać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki się mieszczą będą w kartonach. Jak przestaną się mieścić, też planuję im kupić jakiś domek w Ikea:) Ale zanim to nastąpi, mam sporo czasu.

      Usuń
  6. Uwielbiam posty DIY. Ja swoje pudła obkleiłam pozostałościami tapety z pokoju i wszystko wygląda jak "zestaw" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł też mam jakieś pozostałości, ale wydawała mi się za gruba.

      Usuń
  7. kiedyś tak robiłam, teraz moje lakiery kolorowe mieszkają w jednej szufladzie, a odżywki, naklejki i inne dekoracje w drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się podobają Twoje pudełeczka, jednak moje by się nie zmieściły :( Musiałabym chyba z 10 takich obkleić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kolekcja nie jest aż tak pokaźna. Na razie :)

      Usuń
  9. piękne jest :) Ja na lakiery mam już specjalną półkę, bo w pudełeczkach się nie mieściły już :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kiedyś trzymałam w pudełku po butach. Teraz pudełko służy mi do trzymania zapasów kosmetycznych w szafce w łazience :) A lakiery są w pudełku po cygarach (te które są na wylocie), a używane wraz z innymi używanymi kosmetykami w drewnianej szafce z Ikei

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie to wygląda:) Ja paznokcie trzymam w... przezroczystym pojemniku na śrubki z Castoramy :D! Lakiery się mieszczą, jest dość duże, z przegródkami na różne kolory, a co najważniejsze kosztuje tylko 8 zł. Mam takie dwa i niestety powoli zaczyna brakować miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście świetny pomysł! Po co przepłacać, skoro można samemu stworzyć świetne mieszkanko na lakiery :) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio takie pudełko zrobiłam swojemu chłopakowi na prezent pod choinkę - nawet użyłam takiego samego papieru ozdobnego co ty (ten kolorowy) ; >>
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!
    Veilchenn.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*