Tak jak wspominałam < TUTAJ > flaga była niesamowicie nietrwała. Musiałam szybko zastąpić ją jakimś innym zdobieniem. Z pomocą przys...

Modern Art czyli naklejki od Sincler

By | 9/27/2013 21 comments
Tak jak wspominałam <TUTAJ> flaga była niesamowicie nietrwała. Musiałam szybko zastąpić ją jakimś innym zdobieniem. Z pomocą przyszły więc naklejki od Sincler. Tym razem ich naklejenie poszło Mi dużo szybciej i łatwiej. Chyba nabieram wprawy ;p








I jak Wam się podoba?


Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Super połączenie wybrałaś! Prostota i elegancja razem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wykorzystanie naklejek, efekt super, muszę sama coś podobnego wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają!! Bardzo fajny pomysł na nie miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wzór stworzyłaś z tych naklejek :)
    bardzo mi się podoba ten róż od Delii ale czy on nie farbuje na płytkę i skórki przy zmywaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zero odbarwień. Bardzo łatwo się zmył i kompletnie nie brudził. Cudo

      Usuń
  5. Ładnie to wygląda;) Lubię lakiery z Delii:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Twoje zdobienia! Cudowne jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam takie naklejki w mojej drogerii. Bardzo fajnie je połączyłaś ;) nie mogę się napatrzeć jakie masz piękne zadbane paznokcie i skórki. Zazdroszcze :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo proste, ale wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mala rzecz a efekt swietny! ozywil i dodal wyrazu manicurowi, pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to wygląda, swietnie dobrałaś kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądają, zwłaszcza na tym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatny, świetny mani! Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Proste, ale jaki efekt! :) Bardzo przyjemnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie sądziłam, że takie duże koła mogą tak fajnie wyglądać na paznokciach! I jeszcze ten piękny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie to wygląda. Wzór idealnie komponuje się z kolorem lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*