Była mała odskocznia i wracamy do kolejnej wersji kolorystycznej pasków. Ja naprawdę dostałam obsesji na punkcie tego zdobienia. Zrobiłam ...

Ombre Stripes Nails Orange

By | 4/09/2014 16 comments
Była mała odskocznia i wracamy do kolejnej wersji kolorystycznej pasków. Ja naprawdę dostałam obsesji na punkcie tego zdobienia. Zrobiłam nawet niebieską wersję, a ja nawet nie lubię niebieskiego.


Do wykonania tego mani użyłam:
*  Sally Hansen Nailgrowth Miracle
* Catrice Ultimate Nail Lacquer #19 Fred Said Red
* Catrice Ultimate Nail Lacquer #04 Orange- Utan
* Rimmel SalonPRO #701 Jazz Funk
* Golden Rose Nail Art #101
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat




I jak Wam się podoba?

Przypominam Wam pozostałe kolorki.
Fiolet <TUTAJ
Róż <TUTAJ
Zieleń <TUTAJ>

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądają te paseczki. Muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! ;D podobają mi się w każdej wersji kolorystycznej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, muszę sama spróbować zrobić takie mani.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te Twoje ombre :D świetne to jest !

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się, a ja nie przepadam za pomarańczowym - to znaczy, że muszą być świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne polaczenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super kolor;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hahah znowu paski :D w końcu t i ja je chyba zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne! Kocham pomarańczowe paznokcie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. no nie mogę, tak nękasz tym zdobieniem :D muszę u siebie je zmalować w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne, taki ognisty efekt ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogniście wyglądają :) Świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*