Jak już wiecie bardzo lubię lakiery z AliExpres. Głównie za ich cenę. Dziś pokażę Wam kolekcję HZ Color Life którą kupiłam skuszona ceną. Za...

Moja kolekcja lakierów hybrydowych- Hybrydy z AliExpress- HZ Color Life

By | 11/26/2016 9 comments
Jak już wiecie bardzo lubię lakiery z AliExpres. Głównie za ich cenę. Dziś pokażę Wam kolekcję HZ Color Life którą kupiłam skuszona ceną. Zamówiłam od razu 9 szt. Były to nowe lakiery na Ali i nie znalazłam jeszcze o nich żadnych opinii. Postanowiłam jednak zaryzykować.

Cały set kosztowała mnie 44,79 zł czyli 4,98 zł za sztukę. Cena naprawdę spoko, ale ponownie nie zakupiła bym już tych lakierów.  Pigmentacja jest taka bardzo średnia. Dodatkowo lakiery są rzadkie, co utrudnia ich aplikacje. Nie to jednak jest największym problemem. Po jakimś czasie zauważyłam, że kilka z lakierów bardzo zgęstniało i pojawiły się w nich takie grudki. Nigdy Mi się coś takiego nie zdarzyło i szczerze nie wiem co mam z nimi zrobić. Macie jakieś pomysły?

HZ Color Life A108

Jest to taka neonowa jasna zieleń. Na zdjęciach wpada w żółty, ale w rzeczywistości widać jasną zieleń. Bardzo ładny letni kolor. Idealny do ombre i gradientów. Zresztą mogliście już ją podziwiać w duecie z A110  

HZ Color Life A110

Typowa neonowa zieleń. Nie ma co dużo jej opisywać. Jak powiem neonowa zieleń to każdy pomyśli właśnie o tym kolorze.

HZ Color Life A124

Jest to taka pastelowa mięta wpadająca mocno w zieleń. Jeden z moich ulubionych kolorów na paznokciach, a w takim odcieniu jeszcze jej nie miałam.

HZ Color Life A162

Piękny chabrowy kolor. Mimo tego, że nie przepadam za niebieskim kolorem na paznokciach. To chabrowy bardzo mi się podoba i na pewno będę go niedługo nosić.

HZ Color Life A158

Bardzo ładny fioletowy kolor. Nie jest za ciemny, ale nie należy też do odcieni pastelowych. Będzie idealnie współgrać z różowymi lakierami.

HZ Color Life A199

Pomarańczowy odcień, taka typowa pomarańcza.

HZ Color Life A104

Typowy nudziak z domieszką różu. Kupiłam go bardziej z myślą o mamie, która bardzo lubi takie delikatne odcienie na paznokciach. Bardzo fajnie się prezentuje pod srebrnym Metal Manix.

HZ Color Life A200

Kolejny pomarańczowy lakier, ale taki bardziej ceglany z odrobiną różu. Nieco przybrudzony.

HZ Color Life A010

Neonowy róż z domieszką czerwieni. Energetyczny kolor, dokładnie taki jakie lubię. Bardzo podobny do Bora Bora od NeoNail ale jednak bardziej czerwony.


Teraz czekam niecierpliwie na set lakierów termicznych z AliExpress. Bardzo lubię Ali ale ten czas oczekiwania mnie dobija.

I jak Wam się podobają lakiery HZ?

Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak wypadły :( Na pewno się nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście na Ali jest dużo innych co świetnie się sprawują :)

      Usuń
  2. szkoda że gęstnieją, bo cena jest na prawdę zachęcająca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stało się to co prawda tylko z 3szt. ale i tak nie warto ryzykować.

      Usuń
  3. Ja się bardzo obawiam hybryd z Ali pomimo, że bardzo mnie kuszą. Gdybym jeszcze używała ich tylko na swoje paznokcie to spoko - na sobie można eksperymentować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy z Ali są super, ale zdecydowanie tylko na własny użytek. W salonie czy na klientkach należy uzywac jedynie znanych marek z atestami.

      Usuń
  4. ja dużo eksperymentuję z lakierami z aliexpress ale tych jeszcze nie miałam :) polecam za to lakiery fairy glo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo o nich słyszałam. Teraz czekam na termiczne od elite99

      Usuń
  5. Uwielbiam odcienie granatu i mięty :) Nie zamawiałam jeszcze lakierów hybrydowych z aliexpress czy innych chińskich stronek, ale gamę kolorystyczną mają przeogromną :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*