Pomalowałam paznokcie fioletową hybryda i jakoś tak pusto Mi się wydało. Uznałam więc, że to świetna okazja aby wypróbować płytkę jaką dosta...

Born Pretty Purple Series #02 & B.Loves Plates B.06 Classy and Chic

By | 11/30/2016 17 comments
Pomalowałam paznokcie fioletową hybryda i jakoś tak pusto Mi się wydało. Uznałam więc, że to świetna okazja aby wypróbować płytkę jaką dostałam od B. przy okazji szkolenia z Indigo. Bardzo dawno nie robiłam stempli więc proszę o wyrozumiałość.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Lakier Born Pretty Purple Series #02
* Płytka  B. Loves Plates B.06 Classy and Chic
* Lakier do stempli Colour Alike PLP26 B. a Sweetheart
* NeoNail Hard Top

Pierwszy raz miałam do czynienia z płytką i lakierami od B. Loves Plates i w pełni rozumiem te zachwyty na ich temat. Nawet takie antytalencie do stempli jak ja nie miało żadnych problemów z aplikacją. Wzorki są tak fajnie wygrawerowane, że odbijają się za pierwszym razem. Przy innych płytkach potrzebuje zazwyczaj kilka podejść aż wzór odbije mi się prawidłowo. Jako dowód przedstawiam wszystkie wzorki odbite za 1 razem na kartce :)




Lakier Born Pretty Purple Series #02 to piękna fioletowa hybryda. Krycie 2 warstwy. Konsystencja idealna. Ładnie się rozprowadza i nie zalewa skórek. Naprawdę świetna hybryda w rewelacyjnej cenie. Jedynie wybór koloru na stronce to nie lada wyzwanie. Te ich wzorniki ni jak oddają kolory, zwłaszcza te z szarej serii.

Cena 1,86$ czyli ok. 7,44zł.






Używając kodu CLL91 otrzymacie 10% zniżki.


Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. BPS ma naprawdę fajne kolorki. Jestem zachwycona ich szarą serią.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy kolor, a wzór stempelka super! Całość wygląda idealnie!!!

    Muszę wypróbować te hybrydy z BPS, póki co mam w planach pomalować czymś z ali. Pierwsze 3 sztuki czekają już w kolejce, a kolejne lecą do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam hybrydy z BPS. Świetna jakość! Obecnie czekam na set lakierów termicznych z Ali zamówionych na 11.11. Uwielbiam tam kupować, ale ten czas oczekiwania mnie dobija.

      Usuń
  3. Super kolor i wzór stempla:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała płytka ma rewelacyjne wzory i bardzo ciężko było Mi wybrać tylko 1.

      Usuń
  4. musze sie skusic na ktora plytke do blovers w koncu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórkowa jest boska. Jak ja zobaczyłam to serduszko od razu mocniej zabiło.

      Usuń
  5. Stemple pięknie Ci wyszły :D Uwielbiam B. Loves Plates, zawsze wychodzi wszystko idealnie :) A kolor hybrydy bardzo ładny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z płytką BLP bardzo łatwo się pracuje.

      Usuń
  6. prześlicznie to wyszło :) nie ma być wobec czego wyrozumiałym bo jest cudnie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wyszło dobrze dzięki jakości płytki BLP

      Usuń
  7. Piękne motywy na płytce i piękny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te pazurki! A płytki Ani to zupełnie inny poziom, są świetnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*