Bardzo lubię ten kolor. Jest zdecydowanie moją ulubioną hybrydą z NeoNail. Mam ten kolor na paznokciach z 3 raz. Nie pokazywałam go na blogu...

NeoNail Bora Bora

By | 11/13/2016 9 comments
Bardzo lubię ten kolor. Jest zdecydowanie moją ulubioną hybrydą z NeoNail. Mam ten kolor na paznokciach z 3 raz. Nie pokazywałam go na blogu, bo zawsze coś się z nim stało i nie mogłam zrobić zdjęć. A to nie miałam czasu i dopiero znajdywałam go z mega odrostem. Wiadomo paznokcie w takim stanie nie nadają się do zdjęć. A to gdzieś przywaliłam i coś mi odprysło, złamało się. Jak to się jednak mówi 'do trzech razy sztuka'. Tym razem udało Mi się zrobić paznokcie i je obcykać :)
Zapraszam więc go oglądanie przecudnych neonowych paznokci w odcieniu Bora Bora.


NeoNail Bora Bora Kolor jak najbardziej energetyzujący. Mając takie paznokcie od razu dostaje się zastrzyku energii i dobrego nastroju. Idealny dla rozwiania tej ponurej, deszczowej aury ostatnich dni. Jest to taki pomarańcz z odrobiną czerwieni. Petarda ten kolor to PETARDA. No i ta nazwa idealnie odzwierciedla jego klimat.








Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Nieno kolor jest mega - daje po oczach :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciężko było Mi go sfotografować. Jego neonowość psuła zdjęcia.

      Usuń
  2. magiczny kolorek :) właśnie podobnego szukałam i możliwe że się skuszę na ten!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z moich ulubionych letnich odcieni - cieplutki wpadający w pomarańcz róż :) W swoim czasie nosiłam prawie ciągle <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowny jest więc nie ograniczam się tylko do lata. Nosze go o każdej porze roku. Nic nie poprawia tak humoru jak neonowe paznokcie w ponury dzień.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*