To już ostatni miniMax. Więcej w swojej kolekcji nie posiadam. To jednak nie koniec zwykłych lakierów na moim blogu. Zeswatchowałam jeszcze ...

Eveline miniMax #419

By | 11/28/2016 9 comments
To już ostatni miniMax. Więcej w swojej kolekcji nie posiadam. To jednak nie koniec zwykłych lakierów na moim blogu. Zeswatchowałam jeszcze inne lakiery z mojej kolekcji. Nie planuje kupować zwykłych lakierów i powiększać mojej kolekcji. Jakoś wolę jednak inwestować w hybrydy. Nie przeszkadza to jednak w pokazywaniu Wam tych które już posiadam, a posiadam ich sporo.


Eveline miniMax #419 kolejny holograficzny róż. Taki jasny nieco barbie pink. Krycie przyzwoite czyli 2 warstwy. Taki standard przy miniMax'ach. Jest klarowny, ale mam wrażenie że znacznie mniej niż pozostałe. Bardzo dziewczęcy, cukierkowy lakier.






Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Kolor bardzo ładny. Ja jednak z tą serią się nie lubię, na moich paznokaciach odpryskują jeszcze tego samego dnia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego trwałości nie ocenię, bo nosiłam go bardzo krótko.

      Może jakiś top przedłużający trwałość mani pomoże ?

      Usuń
  2. cukierkowy ;) nie przepadam za różem, ale te drobinki mają coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak cudnie dziewczęcy. Podobny do tych lakierów w setach dla dzieci :P

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*