Była krótka przerwa od Eveline Mini Max i wracam z nimi ponownie. Zeswatchowałam wszystkie swoje lakiery z tej serii i planuje Wam je przeds...

Eveline miniMax #413

By | 11/24/2016 14 comments
Była krótka przerwa od Eveline Mini Max i wracam z nimi ponownie. Zeswatchowałam wszystkie swoje lakiery z tej serii i planuje Wam je przedstawić. Spokojnie jednak, to jest przedostatni.


Eveline miniMax #413 to holograficzny róż. Holograficzny jak wszystkie lakiery z tej serii. Głęboki ciemny róż wpadający nieco w bordo. Krycie 2 warstwy więc całkiem dobrze. Wychodzi na to, że najgorsze krycie miał jednak miniMax #402. Podobnie jak pozostałe lakiery z tej serii jest nieco klarowny.







Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. ładny. U mnie jednak ta seria lakierow w ogole nie chce trzymać się płytki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. A próbowałaś przygotować płytkę tak jak pod hybrydę.

      Usuń
  2. Nie podejrzewałam Eveline o tak piękny odcień :) Śliczny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :) Lakiery z Eveline znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jak co, ale bardzo ładnie prezentuje się ten lakier ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękny... perełka wśród 'holo' proponowanych nam przez drogerie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę serię. Fajnie że Eveline ją wznowiło👍😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi o tym nie wiadomo aby Eveline ja wznowiło.

      Usuń
  7. Cudowny lakier, mój pierwszy holograficzny :D A ja wciąż zachwycam się kształtem Twoich paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline ma piękne lakiery szkoda, że są już niedostępne.

      Dziękuję odkąd zaczęłam tak piłować znacznie rzadziej mi się łamią.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*