Jakiś czas temu otrzymałam paczkę w ramach współpracy ze sklepem internetowym BornPrettyStore . Dzisiaj pokaże Wam jej zawartość. 5ml B...

Haul Born Pretty Store- Nowości

By | 11/21/2016 14 comments
Jakiś czas temu otrzymałam paczkę w ramach współpracy ze sklepem internetowym BornPrettyStore. Dzisiaj pokaże Wam jej zawartość.

5ml Born Pretty Soak Off UV Gel Nail #56 

Neonowy żółty. Takiego koloru Mi brakowało w mojej kolekcji. Wiem , że nie jest to typowy lakier na tę porę roku. Pewnie też nie prędko go użyje, ale w razie czego już mam :)

Hybrydy z BPS są zaskakująco dobrze napigmentowane. Posiadam kilka z szarej serii i jestem bardzo zadowolona. Ładnie się rozprowadzają i trzymają równie dobrze. Szczerze to nie zauważyłam jakiejś większej różnicy między nimi, a innymi hybrydami dostępnymi na rynku. A jak to się mówi: 'Skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać?

Cena za 5ml to ok. 7,40zł Tak więc mamy cztery sztuki w cenie 1 rynkowej hybrydy.

5g/box Shinning Chameleon Mirror Nail Glitter Powder #681 #682 #684

Kolejną rzeczą jaką zamówiłam, były pyłki chameleon . Tyle się ich naoglądałam, że zapragnęłam je mieć.

Pyłki są prześliczne. Wyglądają dokładnie tak jak na zdjęciu. Nie tworzą jednak idealnej tafli. Jak się przyjrzeć to widać drobinki. Są jednak one na tyle małe, że mi to nie przeszkadza. Nikt nie będzie im się na tyle przyglądać żeby je dostrzec. Na paznokciach wyglądają super (niedługo post) i przyciągają wzrok, a chyba to jest najważniejsze. Wiadomo oryginalne pyłki są zapewne ładniejsze, ale za tą cenę nie ma co narzekać.

Pyłki przychodzą zapakowane w woreczki strunowe. Takie ładne woreczki z holograficznym tłem i logo BPS. W woreczkach znajduje się słoiczek z pyłkiem i aplikator. Czyli wszystko potrzebne do aplikacji pyłku.

Cena za 5g to ok. 13,60zł dostępne są też mniejsze pojemności.


Gigantic Clear Jelly Stamper

To była niespodzianka jaką dostałam do paczki. Niezwykle udana niespodzianka, bo ostatnio zaczęłam powracać do stemplowania.

Stamper jest naprawdę duży. Odbijemy nim na raz całą dużą płytkę z BPS. Niestety muszę poczekać z jego testowaniem, bo na tą chwilę wszystkie moje duże płytki są w świecie. Mam nadzieję, że nie długo jednak do mnie wrócą i będę mogła go przetestować.

Pierwsze wrażenie jednak sprawił dobre. jest dosyć lepki więc fajnie powinien odbijać wzorki. Szkoda, że nie ma dodatkowo zamknięcia żeby nie brudziła mi się guma. Jak przychodzi nowy to jest zaklejony taką folią ochronną, ale po zdjęciu nie nadaje się ona do ponownego użycia.

Dodatkowo otrzymujemy jeszcze 2 zdrapki z logo sklepu.

Cena za stamper 12*5cm i zdrapki to ok. 31,96zł.



Używając kodu CLL91 otrzymacie 10% zniżki.


Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem stempla.
    Jest mega wielki, pytanie tylko czy wygodnie będzie się nim pracować?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tez jestem strasznie ciekawa jak się sprawdzi. Niestety nie mam obecnie żadnych dużych płytek, więc muszę niestety czekać.

      Usuń
  3. Nie widzę zbyt wielkiego sensu w tym dużym stemplu... Ciekawe jak się sprawdzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzi się do wzorów zajmujących całą płytkę. Za jednym razem można odbić wzór na wszystkich paznokciach. Przynajmniej tak myślę. Zobaczymy jak to wyjdzie.

      To że jest przezroczysty jest jedynie dla lepszego efektu wizualnego. Na pewno nie zadziała to tak jak przy mniejszych stemplach, gdzie ułatwia to lepsze rozłożenie wzoru na paznokciu.

      Sama bym nie zamówiła tego stempla, ale skoro jest to niespodzianka.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Gdy tylko odzyskam płytki biorę się za testy

      Usuń
  5. mam ten giga stempel ;p i w sumie to nie wiem po co mi on hehehe :) mały wystarcza na ogół...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wystarcza, ale skoro dostałam to chętnie wypróbuję. Zresztą stempli nigdy nie za wiele :)

      Usuń
  6. Ogromniasty stempel :D ja teraz czekam z BPS na paczkę współpracową, jedną za punkty i jedna udało mi się "wygrać" z okazji 6 urodzin sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czekam na paczkę od BPS. Taką świąteczna co była do wygrania :)

      Usuń
  7. Fajna paczuszka, czekam na recenzje :D Do mnie lecą dwie paczki z bps i dwie czekają na wysyłkę, mój portfel mnie nienawidzi :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*