Kiedy tylko zobaczyłam Metal Manix od razu się w tym efekcie zakochałam. Najlepsze jest to, że bardzo spodobał Mi się złoty efekt. Co w tym ...

Indigo Metal Manix Light Gold- Jak aplikować- krok po kroku- Bonus

By | 11/06/2016 10 comments
Kiedy tylko zobaczyłam Metal Manix od razu się w tym efekcie zakochałam. Najlepsze jest to, że bardzo spodobał Mi się złoty efekt. Co w tym dziwnego? Ja nie lubię złota! Zdecydowanie bardziej lubię srebro. Zarówno w biżuterii jak i kolorystycznie, a tutaj jest odwrotnie. Planuje też kupić pozostałe kolorki, bo rodzinka MetalManix znacznie się powiększyła.


Dzisiaj opiszę Wam krok po kroku jak go aplikować, a na koniec pokaże jak wygląda na paznokciach. Pierwszy raz zobaczycie moje paznokcie, których sama nie robiłam. I wiecie co, lubię jak Mi ktoś robi paznokcie. Zwłaszcza jeśli robi to ktoś tak doświadczony i utalentowany jak Marcelina.

Paznokcie wykonane bardzo dawno temu i niektórzy mogli nawet zobaczyć niezły odrost przy nich na See Blogers. Wyglądały jednak tak ślicznie, że nie chciałam ich zdjąć. Zresztą sami zobaczycie.




Jak aplikować Metal Manix

Krok 1

Wykonujemy paznokcie jak zwykle. Pomijamy jedynie nałożenie Topu. Czyli- baza, kolor x2. Gel Brush idealnie nadaje się pod efekt Metal Manix. Najlepiej użyć koloru białego lub czarnego.Utwardzamy.

Krok 2

W warstwę dyspersyjną wcieramy brokat. Możemy użyć aplikatora albo palca. Osobiście wolę robić to palcem. Wcieramy pyłek kolistymi ruchami do momentu uzyskania ładnej tafli. Nie robimy tego za mocno aby nie ścierać brokatu.

Krok 3

Szczoteczka (pędzlem) delikatnie otrzepujemy paznokcie z nadmiaru pyłku.

Krok 4

Zabezpieczamy nasze dzieło topem i utwardzamy w lampie ok. 60 sec. Pamiętając o zabezpieczeniu wolnego brzegu. Jeśli nie jesteśmy pewni czy top idealnie pokrył naszego paznokcia nakładamy 2 cienką warstwę. Jest to bardzo ważne ponieważ w miejscach nie zabezpieczonych topem efekt zwyczajnie się zetrze.

Krok 5

Przecieramy paznokcie cleanerem. Można pominąć jeśli użyliśmy Dry Top.

Krok 6

Nawilżamy skórki oliwką w celu ich odżywienia.


Bonus

Jak zauważyliście po podpisie  na zdjęciu paznokcie zostały wykonane przez niesamowicie uzdolnioną Marceline Dudek. Jakiś czas temu miałam przyjemność robić za jej testowa modelkę kiedy to ćwiczyła przed mistrzostwami.  Stworzyła wtedy ona na moich paznokciach takie oto cuda:




Niesamowite prawda? Pamiętajcie, że są to paznokcie szkoleniowe wykonane pod mistrzostwa. Nie nadają się do codziennego noszenia, bo są bardzo długie i cienkie jak papier. Jestem pod niesamowitym wrażeniem takich paznokci, bo nawet nie zdawałam sobie sprawy ile pracy wymagają. W życiu chyba nie będę w stanie takich zrobić.

Jak Wam się podobają takie paznokcie?


Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Złoto całkiem mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Teraz poluje na Metal Manix rose gold. Wydaje się takie świąteczny.

      Usuń
  3. Mam ten metal manix i jest boski!
    Marcelina stworzyła cuda. Przepiękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepięknie wyszły i nie chciałam ich zdejmować.

      Usuń
  4. Takie typowo mistrzowskie paznokcie mi sie niezbyt podobają, ale i tak podziwiam i sie zachwycam, bo to prawdziwa sztuka <3 i jak na tym zdjeciu Marceliny ten złoty metal manix perfekcyjnie wygląda przy skórkach, jeny, mi to się chyba nigdy nie uda *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzowskie paznokcie Mi też się nie podobają pod względem estetycznym. Jednak pod względem technicznym jestem pod wrażeniem. Nawet nie zdawałam sobie sprawy ile one wymagają pracy i wyliczeń. Samo noszenie ich przez chwilę było wyzwaniem. One są tak cieniutkie, że bałam się aby ich nie złamać.

      Usuń
  5. Te złote są piękne! French, no cóż, na mistrzostwa i tyle chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że tylko na mistrzostwa. To są typowo mistrzowskie paznokcie nie nadające się do noszenia. Pisałam o tym w poście!

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*