Żałuję, że tak długo czekałam z jego przetestowaniem. Jest zdecydowanie moim Must Have. Nazwa serii w przypadku tego odcienia, pasuje świetn...

Lovely Must Have Nr.2 Optimistic

By | 3/31/2013 18 comments
Żałuję, że tak długo czekałam z jego przetestowaniem. Jest zdecydowanie moim Must Have. Nazwa serii w przypadku tego odcienia, pasuje świetnie. Wreście znalazłam swój idealny różowy lakier:)


Kolor to taki intensywny róż z shimmerem. Po wyschnięciu bardzo ładnie mieni się w słońcu. Niestety na fotkach tego nie widać, bo były robione pod wieczór.

Konsystencja lekko kremowa, która w połączeniu z cienkim skośnie ściętym pędzelkiem idealnie pokrywa powierzchnię paznokcia nie robiąc smug. Bardzo polubiłam te skośne pędzelki, łatwo się nimi maluje i omija skórki.  Teraz jednak największe zaskoczenie.


Perfekcyjne krycie uzyskałam już po pierwszej warstwie . Myślę jednak, że na dłuższych paznokciach to nie przejdzie, trzeba będzie użyć 2-3 warstw, żeby zakryć białe końcówki. Mimo wszystko dzięki temu, że wystarczyła jedna warstwa, lakier wysechł w expresowym tępię. 




Tym sposobem stał się moim ulubieńcem i będzie mi towarzyszył w każdej podroży jako tajna broń. Kiedy mamy mało czasu i na szybko trzeba odświeżyć mani, bo akurat odprysło to to jest mój typ. Lovely Must Have nr.2 zyskał miano mojego lakieru do zadań specjalnych. Na pewno nie znajdę drugiego lakieru w cenie ok.4zł, który sprawdzi się równie dobrze. 





I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Nie sądziłam że to napisze ale ten róż mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :) Ostatnio się nad nim zastanawiałam będąc w Rossmannie. I wygląda na to, że...muszę się po niego wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, soczysty kolor. Mało mam róży, a żadnego z drobinkami. Ten będzie pierwszy.

    Bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest. Uwielbiam Twoje paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny. nie wiem czemu jeszcze go nie mam :p bardzo mi się podoba i ten shimmer zdecydowanie dodaje mu pazura ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kolorek :) Bardzo ładnie się prezentuje :))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię różowe lakiery, ale ten jakoś nie do końca mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba gust powoli mi się zmienia.. Ostatnio mam manię na różne odcienie różu- poczynając od pastelowego, a skończywszy na najbardziej rażącym w oczy. Ten tu, zdecydowanie must have!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten odcień różu, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja widzę u Ciebie ostatnio mnóstwo odcieni różu i czerwieni^^
    Kurczę ja jakoś zawsze szerokim łukiem omijałam lakiery z tej serii, może pora to zmienić bo mi też by się przydała taka tajna broń, szczególnie jak maluszek przyjdzie na świat.

    OdpowiedzUsuń
  11. boski :D chyba się kiedyś na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolor :D W moim guście :D Trzeba będzie go kiedy zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwy MUST HAVE :D kolor tak soczysty, że mam ochotę go zjeść! ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię różu, ale ten coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*