Ostatni raz już was męczę paskami. Więcej mono-kolorystycznych kombinacji nie planuję robić.  Do wykonania tego mani użyłam: * ...

Ombre Stripes Nail Blue

By | 4/12/2014 33 comments
Ostatni raz już was męczę paskami. Więcej mono-kolorystycznych kombinacji nie planuję robić. 


Do wykonania tego mani użyłam:
*  Sally Hansen Nailgrowth Miracle
* Essence Colour 3 #01 Midnight Date
* Golden Rose Nail Art #101
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat






Dla przypomnienia mały kolaż ze wszystkich wersji kolorystycznych :) 


I jak Wam się podoba?

Przypominam Wam pozostałe kolorki.
Fiolet <TUTAJ
Róż <TUTAJ
Zieleń <TUTAJ
Pomarańcz <TUTAJ>

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

33 komentarze:

  1. Początkowo myślałam, że to efekt światła na jednokolorowym lakierze, a tu proszę ;) Bardzo efektowne mani, a za razem nie jakoś hardcorowo trudne :D Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że sporo osób tak myślało. 'Jaki Pani ma ślicznie połyskujący lakier. A nie to nie lakier hehehe'

      Usuń
  2. Uwielbiam to zdobienie. Wygląda pięknie i na zdjęciach i na żywo na paznokciach. Super, że wykorzystałaś już tyle różnych wariantów kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Mi się opcje skończyły. Teraz zostały tylko tęczowe

      Usuń
  3. świetny efekt a tak nie wiele trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańcz i zieleń! <3 bardzo fajny pomysł i każda wersja kolorystyczna wyszła ciekawie, prędzej czy później na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super:) muszę w końcu spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie kombinacje są boskie! ta również udana.
    wcale nie męczysz, takie cuda mogłabym oglądać w każdym kolorze tęczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niebieskości moje ulubione ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam je w każdej odsłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha niedługo będzie się wchodzić do Ciebie z pytaniem "ale gdzie są paski?" Zwłaszcza, że wszystkie świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebieski podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem, które najbardziej mi się podoba! Wszystkie są genialne, ale - aż się dziwie sobie - wybrałabym chyba zieloną wersję:) Fajne są odcienie tych zielonych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają paski, więc może być ich jak najwięcej :) ta propozycja kolorystyczna bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wersja niebieska, różowa i fioletowa najbardziej mi się podobają :) Będę musiała kiedyś wypróbować jakąś wersję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne to zdobienie, złudzenie robią cudowne :)
    kolorystycznie wszystkie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. ta wersja kolorystyczna podoba mi się najbardziej :D ale ja kocham niebieski ^^ generalnie super motyw :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego ostatnia wersja? :D Ja tam chętnie oglądałam wszystkie i nie mam nic przeciwko kolejnym :) Te też fajne. W końcu muszę spróbować na sowich tej techniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia, bo już nie mam więcej pomysłów na kolory

      Usuń
  18. nie potrafię wybrać najlepszego ;p wszystkie kolory wyglądają świetnie ;D
    jak dla mnie, możesz robić takie pasiaste zdobienia ze wszystkimi kolorami ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie to wygląda, mnie najbardziej urzekła fioletowa wersja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na niebieska wersję czekałam najbardziej :D Brakuje jeszcze Black & White :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej nie wykonam czarno-białej, bo trochę za mało docieni.

      Usuń
  21. czarujesz tym zdobieniem :) coraz bardziej się w nim zakochuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda na prawdę imponująco :) Niby prostę rozwiązanie a daję niesamowity efekt

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś robiłam coś bardzo podobnego - super efekt!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*