Okres mojego niezdecydowania na jeden kolor trwa nadal. Tak więc dziś przedstawiam wam Skittles mani. Zobaczycie też zawartość paczuszki, kt...

Skittles'owe Paznokcie

By | 5/28/2013 27 comments
Okres mojego niezdecydowania na jeden kolor trwa nadal. Tak więc dziś przedstawiam wam Skittles mani. Zobaczycie też zawartość paczuszki, która tak skutecznie poprawiła mi humor :) No i nauczyłam się dzielić posty :) :)




Prawa ręka nieco niewyraźna, ale zwyczajnie nie potrafię robić fotek lewą ręką. Umiejętność ta przerasta moje możliwości.



  1. Golden Rose Paris #24
  2. Rimmel 60seconds #620 How Do You Lilac It?
  3. Golden Rose Paris #217
  4. Golden Rose Paris #132
  5. Essence Colour&go #39 Lime Up! (stara wersja)
Dziś otrzymałam zamówiona przesyłkę z BornPrettyStore Zamówiłam ćwieki do paznokci. Przesyłka przyszła mega szybko. Strasznie się zdziwiłam jak listonosz Mi ją wręczył, myślałam, że to wygrana z Wibo. Wysłana została 17, a na poczcie w moim mieście była już 23 O_0 Swoją droga nie ładnie, że poczta tak długo przetrzymała mi przesyłkę. Ćwieków użyję dopiero za kilka dni i wtedy to napiszę jak się sprawują, ale dziś pokażę jak wyglądają:) Są śliczne, przerosły moje oczekiwania.



Przypominam również, że używając kodu CLL91 dostajecie -10% zniżki, a wysyłka jest GRATIS.


No i na koniec zmieniłam nieco szerokość bloga i nauczyłam się ciąć posty :) Teraz łatwiej będzie wam je przeglądać. Planuje jeszcze zrobić zakładkę z moimi lakierami. Co myślicie o tych zmianach? Może macie jakieś sugestie odnośnie funkcjonalności bloga i jego wyglądu. Chętnie poznam waszą opinię.

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. jej jakie dłuugie pazurki ♥ świetny pomysł na takie kolorowe mani w takie szare i deszczowe dni :)) a ćwieków zazdroszczę i czekam na efekty z nimi w roli głównej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tak malować pazurki, każdy paznokieć na inny :D Przynajmniej człowiek nie ma dylematu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne mieszanki kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nie lubię wariantu z czytaj więcej, dla mnie za długo to trwa

    OdpowiedzUsuń
  5. ale długaśne paznokcie!:) ciekawe, czy uda mi się takie zapuścić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie tu :)

    PS. ZAPRASZAM na ostatnie dni naszego ROZDANIA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne:) 3 i 4 są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ masz długie pazurki! a te ćwieki są boskie:) czekam na mani z ich użyciem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa zdobień z tymi ćwiekami :-) Pazurków Ci bardzo zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak kolorowo :)

    A ćwieki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zmiany jak najbardziej na plus.
    czekam na ćwieki w akcji!
    a mani megapozytywny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz identyczne paznokcie jak moja mama!:)Jak ja zazdroszczę kobietom takiej długości;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na wszystkie te lakiery. Kusisz strasznie. :P Na szczęście mam już cztery z tej listy. xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle piękne pazurki:) Śłiczne kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale te ćwieki są cudowne! marzą mi się ;)
    może kiedyś w końcu je kupię...

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  17. 10. podoba mi się najbardziej (szkoda ze to essence bo jestem na nie uczulona :D)
    Nie martw się dla mnie to również czarna magia zrobić zdjęcie lewą ręką prawej.
    A co do ćwieków - zazdroszczę i czekam aż ich użyjesz na paznokciach :)

    Co do blogu, mi kolor nie odpowiada :D Ale to już moje spaczenie w temacie różu, także na mnie uwagi nie zwracaj^^
    Może hmm banerek jakiś inny, albo żeby chociaż ten był na środku :>
    Cała reszta mi odpowiada, jest czytelnie i "czysto" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Essence mam te same odczucia z wyjątkiem limitek te jakoś dają radę.
      Banera mam brak całkowity dlatego napis jest z boku, ale nad tym pracuję :) Pewnie będzie różowy ;p

      Usuń
  18. ale masz piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak kolorowo a paznokcie to jestem pod wrażeniem dawniej też lubiłam takie długie a dziś chyba się starzeje już i wolę krótsze pomimo iż nie mam problemów z ich wzrostem i wytrzymałością :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetne skittlesy :D a ćwieki są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ale wesoło :)
    ja też niedługo planuję skittlesy sobie zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. każdy kolorek jest ładny a razem tworzą super całość

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są te ćwieki!
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) -> http://pomalujmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*